четвер, 15 червня 2017 р.

Каролін Хартц. 28 років без цукру...

70-річна Каролін Хартц з Австралії шокувала світ своїм струнким тілом і молодим обличчям. Вже 28 років жінка взагалі не вживає цукру. Має трьох дітей.

 «Більшість жінок після 50 років вважають, що неможливо зберегти фігуру і вагу... навіть після 40 жінки, у яких є діти, впевнені, що не можна повернути колишню фігуру, -. Сказала Каролін. -. З віком наш метаболізм сповільнюється Це означає, що ви повинні взяти контроль над своїм тілом. Я вважаю, дуже важливо звертати увагу на те, що і скільки ви їсте. Бездумність завжди призводить до зайвої ваги. Насолоджуйтеся кожним шматочком. Це допоможе вам не переїдати ».

 Замість цукру жінка приймає ксиліт. Це багатоатомний спирт у вигляді безбарвних кристалів, які розчиняються у воді. За калорійністю близький до цукру. За солодощі близький до сахарози. Біологічна цінність не має.

За словами Хартц, ожиріння в Австралії досягло вже рівня епідемії. Одна з причин цього - цукор.


 «Я відмовилася від цукру 28 років тому. Перший час було дуже важко, адже я була схиблена на солодкому і не могла без нього. Я впевнена, що саме завдяки тому, що я не їм цукор, моє здоров'я в повному порядку. У мене немає зайвої ваги », - розповіла пані Каролін.

 Також важливу роль відіграє сон. Каролін намагається спати принаймні вісім годин на добу, щоб тіло і розум відновлювались. Закликає медитувати: "Кожен день перед роботою я медитую півгодини, це здорово допомагає мені протягом усього дня Я стала спокійніше і зібраніше з тих пір, як в 65 років почала медитувати"

Джерело - https://gazeta.ua/ru/articles/beauty/_28-let-bez-sahara-70letnyaya-zhenschina-shokirovala-molodostyu-lica-i-tela/775421;
- dailymail.co.uk


Немає коментарів:

Дописати коментар