пʼятницю, 26 жовтня 2018 р.

Pamela Anderson(Памела Андерсон). Раба Кохання.


Наша улюблена американська Квіточка Памела Андерсон(Pamela Anderson), знялася в новій фотосесії для видання Intimately Magazine. На чорно-білих кадрах 50-річна актриса і фотомодель з'явилася в жіночних образах, примірявши легкі літні сукні, кокетливий ромпер з великими дотсами і облягаючі бодісьюти, проте найголовнішою темою фотосесії стала позачасова краса і привабливість, притаманна Андерсон. Під катом читай цікаву розмову з Памелою, яка, не зважаючи на "легкість" своїх екранних і рекламних образів, насправді є Особистістю, здатної надихати інших...

- (IM) Це буде рік, коли ти вступила в нове десятиліття. Ми бачимо Памелу, яка є безпечною, активною і оновленою. Як ти почуваєшся в цей момент?

 (PAM) Я не не переймаюсь рахунком прожитих років,
не отримаюсь вікових традицій, бо, як мені здається, ми колективно відволікаємося на такі безглузді питання, коли у світі на кону так багато цікавого.
Життя продовжує рухатися - ми постійно навчаємось і змінюємось
Саме так ми залишаємось молодими, якщо залишаємось цікавими і зацікавленими.
Чим більше років ми маємо, тим більше можливостей.... Але я боюся, що багато сучасних молодих людей застрягли у певних моделях поведінки, піддаються впливу і пропаганді... якщо застряг в інстаграмі, snapchat та відеоіграх, то не можеш бути бунтарем - ти не можеш створити проблеми - надто зайнятий, щоб нічого не робити!

Чинити опір!
І любов - це остання межа, вона тримає нас в живих у цьому дуже світі, що намагається нас стримати.
Здається, немає необхідності шукати, вчитися мистецтву зваблювання чи лицарства - і це заважає битися і співати твоєму серцю. Любов це завжди складнощі, нюанси... і навіть зрілість не допомагає розібратись - ми всі однакові. Ми - немовля в любові. 


 - (IM) Що Ви ти думаєш стосовно своєї особистої еволюції?

(PAM) Я завжди відчувала себе так я зараз - у мене велика фантазія, яку я втілюю.Коли мені було 5 років, я хотіла вирити свій шлях до Китаю. У мене було таємне місце, де я копала, і... ложки моєї мами регулярно пропадали без вісті, але я їх використала для польотів (у моїй уяві або мріях), у той час, як для більшості моїх друзів це був інструмент для їжі.
Я хотіла допомогти тваринам і людям теж. Я знала, що збираюся жити диким життям, що мені просто треба було триматися і ризикувати самостійно - я самотня - я дуже самотня, навіть коли я поруч з людьми.
Я беру на себе великі ризики і йду на великі пригоди. От зараз я на півдні Франції. Я не знаю, що я тут роблюі чому я тут опинилась, проте, що буде завтра - це неважливо. Я живу сьогодні.


  - (IM) Чи є щось таке, що ти хотіла б змінити у своєму минулому житті?

(PAM) Я нічим не можу зарадити тому, як я живу. І, чесно кажучи, я не пам'ятаю більшу частину цього - я сьогодні дуже зайнята, я не розповідач ведатних історій, і я зустрічаю більшість людей 2 і 3 рази, перш ніж я їх забуду.
Звичайно, мої діти - це моя гордість та радість, я їми так пишаюсь - і їх дикість, і їх уява, і вміння робити музику та творити... і вони не бояться любити - це найважливіше. Решта мого життя - це просто божевільне життя - роблю все можливе, моя частина .. моє мистецтво, намагаючись допомогти, де можу - і робити те, що мені має сенс - я розумію, що це може не мати сенсу для інших, але це добре для мене.


- (IM) Ти жінка, що з'являлась на обкладниках Playboy частіше ніж будь-хто. Для тебе це було більше, ніж просто веселе і дике життя. Ти говорила, що це дало тобі свободу, яка тобі потрібна. Що таке свобода для тебе? Як вона(свобода) тебе врятувала?

(PAM)
Playboy був моїм університетом, і я дізнався про все, що там було важливим. Я зустріла артистів, активних та мислячих людей - вони відкрили мій світ - і я розвернула свою силу іншим чином - я був трохи травмована як дитина. В мені завжди було трохи тваринного - моє дитяче прізвисько було "PUMA" ... А зараз деякі люди називають мене "маленьким птахом" ... Я думаю, що у мене є і  кепські думки, але я вільна у своїх фантазіях ... Але, в коханні, я раб...

 - (IM) Вочевидь, що між деякими особами, на які ти посилаєшся, існує велика різниця. Чому всі вони важливі для тебе?
(PAM) Я захоплююсь цікавими людьми - і мені,також, хотілося б розуміти різні інші світи. Тепер я вдома привчаю себе до футболу та дисципліни. Це дуже нове для мене, але я знову захоплена. Я благословена тим, щоб мати можливість залишити решту своєї роботи за межами моїх стосунків і дому , мені не потрібно поділитися всіма моїми пригодами або квестами, і мені не потрібно проводити своє життя комусь щось пояснюючи. Я б краще послухала про чужий день... вивчила нову мову. Я можу відпочити вдома і перестати думати .. або, навпаки, турбуватися. Дома я відчуваю себе в безпеці. Я створила життя, про яке, на мою думку, мігла б тільки мріяти...
і все це висить на волосині...

 - (IM) Якщо повернутись назад до 90-х років, чим вони тобі запам'ятались? Чи це був твій золотий вік, чи золотий вік попереду?

(PAM) Я не знаю - золото є золото - я живу в найкращому часі зараз, і, сподіваюсь, буду жити в майбутньому. Поживемо - побачимо.
 - (IM) Ви цитували слова "Коли я чую про країни, які закривають свої кордони, а не закривають своєї зброї, іноді мені цікаво, що відбувається з людством".

(PAM) Так - це егоїзм безумства.


 - (IM) Це нагадує мені цитату Ейнштейна: "Я люблю людство, але я ненавиджу людей". Ви згодні з цим почуттям?
(PAM) Я думаю, ми повинні навчитися всьому, що ми можемо одне від одного. Ніхто не ідеальний, особливо люди.
Наші пристрасті живлять нас, вони надають нам і сили і зусилля. Люди можуть бути ледачими та нецікавими, але ми маємо "тиснути" одне на одного, аби допомагати зростати нашим друзям, сусідам і у своїх взаєминах з людьми я, безумовно, "щтовхач", проте я знаю, коли потрібно віступити і нехай це станеться що станеться - відпустіть.



 - (IM) Я хочу прочитати трохи знаменитого вірша Уолта Уітмена, Пісня про Себе:

"Спитала дитина: "Що таке трава?" — і повні пригорщі мені простягла.
Що відповісти дитині? Не більше за неї я знаю, що таке трава"...
... А може, трава — така ж дитина, зрощене зелене немовля.
А може, це ієрогліф такий самий,
Що означає: "Росту, де багато землі й де мало,
Між чорними та білими людьми;
Хай то буде канадець, вірджинець, конґресмен чи негр, —
всім даю я одне і однаково всіх приймаю".
 Що у тебе є спільне з гуманістами, як Уітмен? Як ми можемо перетворити літературу на дію?

(PAM) Я впевнена, що, по-перше ми маємо читати Уітмена...читати, читати, читати, а потім покласти його поезію в наші думки, серця та душі
Це врятує світ.


 - (IM) Як думаєш... зможеш простежити витоки твоєї активності? Наприклад твого веганства.

(PAM) Емпатія, казки, міфологія - Карл Юнг вважав, що мистецтво це те, що виростає в лісі на острові, оточеному красою, природою, тваринами, а потім посипається веселими іскристими жінками.
Моя мама - вона є силою - вона ніколи не зупинялась, а також була безумно закохана, оскільки їй було 16 (офіціантка) у мого батька (який був поетом і сажотрусом). Я чудово пам'ятаю, коли мій тато повісив мертвих оленів на задньому дворі, після полювання з друзями. Я зрозуміла, звідки прийшло м'ясо. Я так засмутлась... а мій батько ніколи більше не полював. Діти - це великі вчителі. Я пояснила йому, як це жахливо було для дитячої уяви.Він ніколи не думав про це раніше, але після цього ніколи не полював знову.


- (IM) Над якими проектами ти зараз працюєш?
(PAM) Моє життя - це мистецтво вистави. Так завжди мені каже Девід Ла-Шапелль (відомий майстер свтілин - прим. Квітника) Разом з Сергієм Полуніним (український артист балету - прим.Квітник) я взяла участь у чудовому проекті Девіда для видання King Kong (див. світлини цього проекту у наступній статті блогу - прим. Квітник) . і в той же час я знімаюсь у  смішному французькому фільмі з Філіпом Лачеу (вийшов в прокат у серпні 2018 р - прим. Квітник), де з радістю експериментую з французькою мовою. І проект Вернера Герцога теж працює (мова іде про фільм німецького режисера ВГ у жанрі чорної комедії, Памела Андерсон та боксер Майк Тайсон грають у фільмі епізодичні ролі - прим. Квітник).
  

Я активно опікуюсь своїм фондом, співпрацюючи з фундацією "The Courage Foundation", яку підтримує Джуліан Ассанж та Товариство охорони морських котиків, PETA та HelpRefugeesUK, Cool Earth.

- (IM) Як працювалось з Джеймсом Кемероном у "Game Changers"(документальний фільм Кемерона про веганство - прим. Квітник)?
(PAM) Я була першим інвестором, що повірив у цей фільм. Тоді Джеймс Кемерон прийшов і сказав, що це може бути "найважливішим фільмом його кар'єри" і я довірила прихильність і гроші цьому проекту. ,
Фільм добре приймається на кінофестивалях - це важлива тема Веганізм - для чоловіків - спростування міфу про те, що чоловіки повинні їсти м'ясо. М'ясо викликає імпотенцію, а вегетаріанська дієта прогресує і кличе до здорового способу життя. Найсильнішими людьми у світі є вегани. Так багато спортсменів це визнають - майже як секретна зброя - але слово поширюється - і це чудово для тварин, людей і планети.
 Моя фундація також випустила фільм з Наомі Клейн про зміну клімату 


  - (IM) "Активність сексуальна", сказала ти нещодавно. Чи все має сексуальну сторону? Що означає це слово для тебе?
(PAM) Sexy=співчуття(чуттєвість) - жити романтично сприймаючи світ - відчувати все, щоб не відвернутися - знайти себе у світі і бути натхненним і допомагати, коли потрібно боротись - це метафора для кохання та любові.

- (IM)  До речі... про активність ... Я знаємо, що ти думаєте про кориду в Іспанії. Так що б ти сказала тореадору, який каже, що він найбільше любить тварин?
(PAM) Я думаю, це дуже жорстоко, і непотрібно - такий сумний спосіб розважитись - я так багато дізналась про це - це неприйнятно, що биків так використовують, так що Матадор може гарно одягнутись і назвати це вбивство мистецтвом або культурою? Щось краще залишити в минулому.

- (IM) Ти переїхала до Європи після перемоги Трампа. Це збіг?
(PAM) Просто пощастило...

- (IM) Що собливого для тебе у Франції?
(PAM) Я завжди знала, що буду жити на Півдні Франції в цей час свого життя. І я тут! Я закохалася у Францію хоча і вболіваю за Playboy і ніколи його не залишу. Мої хлопчики (сини Брендон та Ділан -прим. Квітник) полюбляють відвідувати мене тут і думаю, що це смішно, як я розмовляю французською - я вчу все, що можу - і моїм дітям подобається, що я смілива і натхненна своєю безстрашністю.

- (IM) В одному з твоїх постів, річної давнини, про Великобританію, Францію та США Ти написала - "часом обговорювати політику так романтично". Ти вважаєш , що політику можна обговорювати романтично?
 
 
(PAM) Якщо романтику боротьби... так

- (IM) Ти багато працювала з  Sea Shepherd (екологічна спільнота - прим. Квітник). З огляду на останні новини про величезний пластмасовий острів у Тихому океані ( у три рази більший за Іспанію!), Як ти борешся проти таких страшних речей?

  (PAM) Потрібно припинити використовувати пластик - нема ішого шляху. Коли ми  дізнаємось про щось таке, маємо перетворити свої знання у дію - ми всі несемо відповідальність за наш вибір, який ми можемо зробити - нам потрібно перейти на зелену енергію, їздити на велосипедах. Робити прості речі, які є корисними - якщо ми всі будемо це робити, відчуємо різницю. Не здаватися та об'єднуватися з подібними собі, в незалежності від того, чи ти збираєш сміття чи відвідуєш музеї. 

- (IM) Окрім соціальної активності, ти знаходиш час лоя малювання. Звідки взялався твій художній хист?

(PAM) Я завжди любила мистецтво, але ніколи не вірила, що зможу сама щось намалювати. Мій брат Геррі - дивовижний художник, а моя племінниця Кейлі - вау! - така надзвичайно талановита!
Я просто хочу бути сміливою і спробувати себе...мені також подобається дути скло та зварювати - я люблю тепло, вогонь, вугілля і я люблю писати більше всього. Мене дуже надихають Анаіс Нін і Фріда Хало.


- (IM) До цього часу ми вже бачили два твоїхмалюнка на Instagram. Чи побачимо ми більше?

(PAM) Коли я зроблю більше, я поділюся ними...

- (IM) 24 квітня ви і ребе Шмулей Ботеах публікуєте вашу нову книгу "Любов до любові": відродження інтимності та пристрасті у ваших стосунках.

(PAM) Мені не подобається ця обрана видавництвом назва книги - я віддаю перевагу своїй назві "Чуттєва революція"
Ця книга стосується не тільки сексу. І я не хочу, щоб це було помилково сприйнято як книга порад, Я думаю, що це важлива робота.
Ми робимо свої спостереження, висловлюємо простими словами і ділимось своїми враження. А Шмулі має якісь свої натхненні рішення. Його ідеї доволі гострі навіть для мене. Але і я шукаю те ж саме. Можливо, я залежна від кохання, романтики. У мене немає освіти в цій галузі, крім життєвого досвіду. Я прийла з дуже романтичної родини, і вона глибоко вкорінений у мене, аби займатися світом і піклуватися про інших.


- (IM) Чому ти вирішила написати про це, і що очікувати читачам?

(PAM) Я хотіла поділитися своїми думками з приводу любові. Я пишу багато оповідань і живу романтичним життям - незалежно від того, хто ще в ньому. Це вимагає відваги бути відкритою та вразливою, ходити в невідомі місця. Дозвіл іншої людини на доступ до нашого внутрішнього світу залякує. Часто ми навіть не хочемо знати, що є в нас, особливо коли справа доходить до сексуальності. Нам не вистачає самосвідомості. Ми ховаємося від себе, відмовляючись досліджувати темні імпульси всередині себе...
Ми залишаємось на поверхні, як  бризки у сонячних водах, боячись занурюватися туди, де сонячне світло не досягає. Але саме там ми повинні шукати себе, і це вимагає певної мужності.


- (IM) У книзі ти запрошуєш людей розпочати нову сексуальну революцію (як у 60-ті роки), проте, на цей раз, включаючи чуттєвість. На твою думку, як це потрібно зробити?

(PAM) Хочу попросити людей більше довірятись. Просто зробити цей вибір - революція, щоб стати емо своїми мріями, слабкими сторонами... ваші фантазії вимагають віри в те, що інша людина не буде зловживати вами, або розбивати як скло ваше серце, яке ви довірили їх увазі. Ми приховуємо так багато речей, які зберігаємо, тому що ми боїмось засмутитись, але і любов призводить до страху. Якщо ми хочемо жити еротичним життям і мати міцні стосунки, наповнені таємницею, новизною, можливо навіть гріховною чи "забороненою" - ми повинні бути безстрашними.
Коли ми безстрашні, наше життя і любов розширюються, досягаючи глибин і висот, де мешкає нескінченність. Нам потрібна чуттєва революція.


- (IM) Крім книги, ти створила власну лінію білизни "Pamela Loves Coco de Mer". Не могла б ти розповісти нам про це більше і чому ти вибрала цю марку?

(PAM) Я люблю Коко де Мер. Я була її клієнтом довгий час. Я взагалі люблю білизну та сексуальні речі. Коко де Мер - для мене досить незрозуміла. Мені подобається ефект - треба трохи розширити межі, щоб весело провести час. Я просто не така "дівчина", як ‘victoria secret’(марка білизни - прим. Квітник)

- (IM) Яку пораду ти дала людям, які тільки починають займатися шоу-бізнесом чи кіноіндустрією?

(PAM) Я остання, хто має давати такі поради. Я ніколи це не оцінювала чи реалізовувала амбіції. Я не переслідувала це - це переслідувало мене. Можливо, це є і відповідь...це дика їзда, коли ти дозволяєш собі житти, щоб відпустити контроль...

- (IM) Ти сказала: "Я просто маленька дівчина ... навчаюсь всьому, що можу". Але ти вже стала легендою, як Мерілін Монро, Софія Лорен, Бріджит Бардо. Як це змушуєтебе відчувати себе?
 (PAM) У це так важко повірити, тому я просто зосереджуюсь на тому, щоб прожити ше один день.

( Книга "Любов до кохання" випущена 24 квітня 2018 року. )




Джерела -  https://www.pamelaandersonfoundation.org/news/2018/4/17/intimately-magazine-interview:
- https://www.ukrlib.com.ua/books-zl/printout.php?id=437&bookid=0
-

 


Немає коментарів:

Дописати коментар