понеділок, 9 серпня 2021 р.

Квіточка Літо - Carmen Nikole(Кармен Ніколь)

 

Про цю Квіточку цього Літа мало що дізнався. аби презентувати Вам її у найкращому світлі, проте... Відомо, що походить вона з Португалії(Лісабон). Ця європейська красуня любить моду. Насправді вона володіє власною компанією спідньої білизни! Бадьора особистість Carmen Nikole(Кармен Ніколь) заразлива. Вона одна з тих людей, з якими вам подобається бути поруч, Кармен мила, розумна, доброзичлива і красива. "Я люблю моду та підбираю наряди; мені подобається повернутатися зі Штатів до Європи та бачити там різні моди », - розповідає вона. "Я відкрила компанію спідньої білизни три роки тому, і мені подобаються всі аспекти бізнесу!" Про Playboy - «Коли я вперше почув про Playboy? Я знайшоkf кілька журналів Playboy у будинку моїх батьків. Я пам’ятаю, як переглядала їх, і завжди захоплювалася дівчатами в тих журналах", - задумливо каже вона. "Мій досвід з Playboy досі був неймовірним!" 

Коли вона не моделює і не стежить за останніми моделями, зазвичай можна зустріти Кармен, яка подорожує сама, дивиться хорошу романтичну комедію або займається саморозвитком. «У вільний час я люблю йогу і танці. Мені також подобається робити покупки, спілкуватися з друзями чи переглядати гарну романтичну комедію! » 












































Немає коментарів:

Дописати коментар