вівторок, 9 листопада 2021 р.

Дебютантки...

 

Фернанда Пачеко

Кожного місяця, якщо не тижня Playboy запалює нові зірочки  і вони стають і нашими улюбеними Квіточками. Познайомтесь з чарівницями, які з'явились на сторінках часопису у перше півріччя 2021 року - Фернанда Пачеко, Джена Міллер, Айві Роуз, Марина Нельсон, Ніго...
«Доброта і моє добре серце роблять мене такою, яка я є», — каже про себе Нігохудожниця з Узбекистану. Ніго живе в Лос-Анджелесі, досягаючи своїх цілей одну за одною. «Для мене Playboy — це частина жіночої індустрії», — каже вона. «Жінки сильні. Будучи частиною цього, я відчуваю себе вповноваженою». 
Айві, багатогранна художниця з Нью-Йорка«Я виросла в сім’ї музикантів, художників, моделей, танцюристів, акторів, письменників і режисерів», — каже Айві про своє походження. «Мистецтво завжди було моєю пристрастю. Я ніколи не припиняю досліджувати різні творчі напрямки, і я відмовляюся класти себе в коробку». Для Айві позування оголеною є відображенням зростання. «Мені не завжди було комфортно в своїй шкірі», — зізнається вона. «Я думаю, що мій величезний прогрес у цьому ставленні заслуговує на свято».
Fernanda Pacheco(Фернанда Пачеко)





Gena Miller(Джена Міллер)





Ivy Rose(Айві Роуз)





Marina Nelson(Марина Нельсон)





Nigo(Ніго)






Немає коментарів:

Дописати коментар