четвер, 26 жовтня 2023 р.

Roxy Shaw - Penthouse Pet of the month Oct. 23’

 

Roxy Shaw - Penthouse Pet of the month Oct. 23’, отже часопис Penthouse визначився зі своєю жовтневою Pet(дівчиною місяця). Неї стала американська Квіточка на ім'я Роксі Шоу. Ось що вона пише про себе у соцмережах...

"Я Роксі Шоу, мені 26 років. Закінчила коледж у Пенсільванії та переїхала до Каліфорнії. Люблю малювати і все, що стосується мистецтва. Я люблю готувати, прибирати та влаштовувати вечірки на вихідних. Я наполегливо працюю і займаюсь спортом. Футбол — мій улюблений вид спорту, і я грала у нього все своє життя. Я ставлю перед собою багато цілей. Найголовніше, це продовжити свою освіту та відвідати юридичний факультет. Якби я могла мати одну надздібність, я хотів би знати все у світі, що тільки можна знати. Є щось прекрасне в тому, щоб отримати більше знань. Мої сексуальні переваги схиляються до чоловіків, але я також зачарований жінками. Якщо моя подруга нахилиться, щоб поцілувати мене, вона може отримати більше уваги, ніж просила 😉😉😉. 

Мені подобається знайомитися з новими людьми звідусіль і спілкуватися для не лише особистого, але й колективного розвитку як художників. Я думаю, що в людській фігурі є щось справді прекрасне. Знайти правильних фотографів, щоб зафіксувати це все, незалежно від того, зображено це за допомогою модної чи будуарної фотографії. Я хотіла би почути ваші ідеї!































































https://twitter.com/roxyshawww

Немає коментарів:

Дописати коментар