Придивіться до задоволенного обличчя на задньому плані. Впізнаєте? Ні? Уважніше... Це Сільвіо Бєрлусконі. Тепер впізнали? До чого він тут?
Автогігант Ford, що завжди вирізнявся у рекламному креативі певною консервативністю вирішив, так би мовити...м-м-м, змінити орієнтацію...
Схоже їм набридло продавати свої машини сім'ям без великих претензій, а нових споживачів вирішили шукати серед громадян, кримінально налаштованих. Рекламна кампанія, створена для цих пошуків, базується на відомих образах дуже відомих людей, і тих темних думках, які наша фантазія вкладає в їхні голови. Отже, автомобіль Ford Figo представляє вам героїв, схожих на Сільвіо Берлусконі, Періс Хілтон і Міхаеля Шумахера, і тих, кого на думку кретивщиків Ford хотілося б пов'язати, і укласти в багажник своєї машини... Придивіться, може серед нещасних Ви когось впізнаєте?
© Ford
© Рекламне агентство JWT (Нью-Делі, Індія)
Немає коментарів:
Дописати коментар