пʼятницю, 23 грудня 2016 р.

Magdalena Wosinska(Магдалена Возінська). Любіть Свободу!!!

Американський фотограф польського походження Magdalena Wosinska(Магдалена Возінська) з підліткового віку знімає друзів, подорожі і оголену себе.
Цитата: "У 14 років я каталася на скейті і якось само собою почала знімати скейтбордистів. А ще багато автопортретів і оголення. Людська нагота - вона адже поза часом. Чи не показує ні соціального класу, ні релігії, часу або стилю..."

тих пір змінилося не так вже й багато. Оскільки все почалося з автопортретів, то мої друзі, люди навколо мене і те, де я живу і куди подорожую, - до сих пір частина моїх фотографій. Я знімаю оточуючих, щоб зловити їх первородні людські емоції. Всю історію людини можна буквально прочитати у виразі її обличчя. А люди, які мною рухають, і нові місця - стимулюють мене до роботи і надихають. Цікавість - найкраще джерело натхнення.Над першою книжкою я працювала п'ять років. Це документація оголених автопортретів в найпрекрасніших, на мою думку пейзажах, на світлі.Але фотографія - це для мене як повітря. Я одержима зйомкою. Однак це також і тяжка праця і добрі стосунки зі своєю командою. І потрібно завжди йти на крок попереду себе - це певний виклик собі в творчості."



































Немає коментарів:

Дописати коментар