пʼятницю, 27 жовтня 2017 р.

Світлини Майстра. Simon Bolz - Calendar 2018/

Прийшов час нових календарів. Відомий майстер еротичних свілин з Франкфурта Simon Bolz (Сімон Больц) представив свій традиційний еротичний погляд на підсумки свого року, що минає.

Цитата:
"Для календаря 2018 року я мав досить багато образів на вибір. Багато з них були зняті під відкритим небом, коли я фотографував для своєї наступної фото книги. Але потім я вирішив вибрати лише зображення в приміщенні . Це допомогло мені створити один світ кольорів для всіх дванадцяти календарних аркушів. І мій підхід полягав у тому, щоб створити щось еротичне та чуттєве, не перетинаючи лінію. Проте, я хотів би додати трохи спецій, оскільки зображення календаря повинно містити еротизм лише на одній фотографії (а не серії зображень).Я завжди хочу порадувати і тих людей, які "закохані" у "сіськи" та тих, хто шукає естетики. Я знаю, це звучить весело. Але це мій бачення. І хоча особистість моделі та її зовнішній вигляд завжди є найважливішими для мене, ці фактори враховуються також. Як завжди, я також змішував різні образи моделей, від брюнетки до шатенки, від блондинки до рудого волосся. І тоді в картинках щось варіюється, і дівчина дивиться в очі своїми чарівними зірочками створюючи манливу мрійність. До того ж дівчата приходять з різних країн: Росії, Франції, України, Італії, Чехії, Угорщини та Австрії...














Джерело - https://www.simonbolz.com/blog/behind-the-scenes/2017-10-06.php

Немає коментарів:

Дописати коментар