вівторок, 26 березня 2019 р.

Digital Art. Steven Stahlberg (Цифровий Арт. Стівен Сталберг)

Steven Stahlberg (Стівен Сталберг) народився в 1959 році в Австралії, але виріс у Швеції. Він почав працювати з комерційним мистецтвом у 80-ті роки, пішов у цифровий формат наприкінці 90-х, і почав працювати в іграх у 2000 році. Він також жив у Гонконгу, США та Малайзії. Зараз він живе в Куала-Лумпурі, працюючи в Streamline Studios.
Цитата: "У 1990-ому , коли я одружився, я змінив своє прізвище, з Hagg (тільки у випадку, якщо ви знали мене як Steven Hagg, і ви дивуєтеся, якщо я той самий хлопець)."


По-перше, питання в дусі "Nightmare-magazine": Що Тебе найбільше лякає?

Утоплення, остання секунда, спалення... Я не можу собі уявити, як це відбувається, але я також не можу допомогти своїй уяві спромогтися уявити це, коли я думаю про такі речі. У мене був близький виклик під час дайвінгу, і можливість згоріти пару разів... так що це дає мені уявлення, але, звичайно, справжня річ, скоріш за все, буде в тисячу разів гірша. . .


У твоїй галереї є фрагмент «Автопортрет художника як орка». Чому в
ти вирішив прийняти цей особливий підхід до автопортрета?

Не те, щоб це мені подобалось, проте я хотів намалювати монстра, тому що це не те, що я роблю дуже часто. (При цьому я ще і тршечки надихнувся творчістю іншого художника) Але коли я це зробив, то помітив дивне схожість образа з тим, кого я знав. . . цілком можливо, що там якісь підсвідомі чинники...



Освітлення у Fairy and Snake дуже чітке, що надає зображенням виняткову глибину. Які техніки ти використовував для досягнення цього ефекту?

Ця особлива 3-D версія. Я також зробив 2-D версію в Photoshop. Так що було зроблено в Maya, в 3-D.





Який твій улюблений носій для роботи і чому?

На сьогоднішній день це Photoshop, я вважав за краще Maya, але для досягнення подібних ефектів потрібно лише більше часу. Як ви вже згадували, це може бути більш чітким і більш детальним, але це відбувається з великими витратами часу та зусиль. Photoshop для мене більш чуйний і інтерактивний. 3-D, звичайно, можна було б використовувати для анімації, але я більше цього не роблю.







Ти багато подорожував. Яке твоє улюблене місце для відвідування?

Я люблю відвідувати нові місця, але я вважаю за краще жити там, де я живу зараз, в Куала-Лумпурі. Поки так, проте я залишаю за собою право змінити свою думку в майбутньому.






Як твої подорожі вплинули на мистецтво?

Я думаю, що я дізнався більше про багато дрібниць, наприклад, як працюють різні речі, як працюють люди, що робить нас подібними і різними, погода, середовище. . . і звідти, щоб бути більш логічним і реалістичним, коли я малюю. Принаймні я сподіваюся на це.





Чи є якесь місце, яке ти ще не зміг відвідати, але хотів би поїхати коли-небудь? Що це за те місце, яке кличе до себе?

Так, Японія. Я хотів туди з п'ятнадцяти років. Не впевнений, що нині для мене це можливо... проте мене приваблює чистота і краса дзен, застосовані до всього, від архітектури до війни, до чаю, до енергії, що дає собі одне завдання на час життя, їжі, мистецтва, аніме. Я не думаю, що мене можна назвати японофілом. Я просто не розсудливо обожнюю все японське:)) Я дійсно не хочу жити там, головним чином тому, що не можу собі це дозволити, але хочу відвідати.









Від редакції Квітника. Стівен проводить відео-уроки які коштують від 1USD в місяць...
Ось тут - https://www.patreon.com/Stahlberg

І ще трішечки робіт Стівена...












А ось і сам Стівен...





Джерела- http://www.nightmare-magazine.com/nonfiction/artist-showcase-tk-2/;
 - http://www.androidblues.com/sample-page/;
https://www.patreon.com/Stahlberg
https://www.facebook.com/steven.stahlberg.7

Немає коментарів:

Дописати коментар