середу, 12 червня 2019 р.

Наша Квіточка. Інна Мікітась: "Чоловіки не вміють себе вести з такими як я"


Інна входить в ТОП-10 найсексуальніших ню-моделей України та ТОП-20 найкрасивіших українок. Але, найголовніше ІННА МІКІТАСЬ НАША УЛЮБЛЕНА КВІТОЧКА і моя подруга. Заздріть...ну...у найкращому розумінні цього слова. 
З одним з зацікавлених сайтів Інна поділилась відвертостями. Розповіла про табу під час зйомок ню, нетерпимість суспільства, і залицяннях з боку чоловіків.

- Інна, коли ти знайомишся з людиною, як представляєшся? Чи не соромишся прямо говорити, що ти ню-модель?

- Якщо запитують, в основному говорю що я фотомодель, конкретно не вказую, адже у мене багато прекрасних портретних фото, рекламних, спортивних.

- Коли запропонували позувати повністю оголеною, ти довго погоджувалася на цю зйомку?


- Перший раз я звичайно коливалася, але не довго. Фотограф мені пояснив, що жіноче тіло - це прекрасно, і я погодилася.



- Як це сприйняв твій коханий чоловік?

- Мій молодий чоловік потім скопіював всі мої фото на телефон і милувався.

- Що для тебе зйомки в стилі ню?


- Для мене це занурення зовсім в інший світ, в світ творчості, в світ де присутні краса гармонія і любов.



- Що ти ніколи б не зробила під час фотосесії?


- Все що я буду робити під час фотосесії обговорюється заздалегідь. Ми рішення приймаємо обопільне. Наприклад, я б не позувала в занадто відвертих позах.

- Ти казала, що наше суспільство не готове до таких людей як ти. В чому це проявляється?


- Так, більшість в нашому суспільстві має совковий погляд на життя. Для них все це дико, в той час як в Європі на пляжі жінки і навіть бабусі загоряють топлес. При цьому, разом з дітьми онуками і чоловіками. У нас поки до цього не готові. У мене немає друзів і людям я не довіряю, тому що більшість мене засуджують і не розуміють.




- Ти вчилася в Національній металургійній академії України. Яка у тебе спеціальність?

- У мене дві вищі освіти. Перше - це Менеджмент виробничої сфери, друга референт перекладач. Я працювала менеджером з продажу близько 6 років.

- Ти казала, що зйомки це твоя підробіток. Що приносить тобі основний дохід?


- Це була підробіток в той момент, коли я працювала менеджером з продажу. На даний момент я займаюся продажем фото для великих приміщень, як елемент декору.




- Розкажи кілька прикладів найбільш ідіотських підкатів з боку чоловіків, щоб наші читачі зрозуміли, що так робити не можна.

- Найбезглуздіший підкат - це задавання дуже дурних питань. На тему спорту і модельної діяльності. Наприклад, а за чим тобі це. Ти ж дівчина. Тобі не соромно фотографуватися в стилі ню? Або різні образи чи стьоб. Наші чоловіки не вміють себе вести з такими як я.

- Були спроби познайомитися, які ти дійсно оцінила?


- Ні, я і не знайомлюся, у мене є чоловік.




- А відповідаєш ти шанувальникам, які пишуть тобі в соцмережах?

- Якщо пишуть один раз і не нав'язливо, то відповідаю словами подяки.

-

Які чоловіки тебе приваблюють і які якості ти цінуєш у чоловіках?


- Вихованість, доброта і європейський погляд на життя.




- Ти чемпіонка України з кікбоксингу. Доводилося застосовувати бойові вміння за межами татамі?


- Були різні ситуації, мені теж бувало діставалося. Я адже жінка, як ніяк.






 - Є якісь ще ідеї, які ти б хотіла втілити в ню фотосесіях?- Хотілося б попрацювати з фотографами світового рівня. Була рада можливості реалізувати себе як актриса кіно.


















































Джерело - https://mport.ua/devuski/adult/763049-nju-model-inna-mikitas-muzhchiny-ne-umejut-sebja-vesti-s-takimi-kak-ja





Немає коментарів:

Дописати коментар