четвер, 30 січня 2020 р.

Квіточка Зима.


Сніг нині в Україні бажаний гість, якого чекаєш, а його нема і нема...Правда і зима ще не закінчилась, навіть весняний березень може ще підкинути снігових сюрпризів. А поки, в очікуванні хоча б кількох тижнів пухнасто-сніжної погоди маємо можливість помилуватись зимовою Квіточкою з Чехії, чиє справжнє ім'я мені поки дізнатись не вдалось. Сама про себе Вона повідомляє - "Я народилася в горах. Люблю фігурне катання і займаюся ним з дитинства. Я особливо ціную довгі вечори біля каміна, поодинці чи ні, з рожевим шампанським з льодом. Це справді чарівні, романтичні та дуже чуттєві моменти..."


                         Квіточка Зима.

В коморах січня порожньо і пусто.
Немає снігу. Льоду теж нема.
Якби не цих небес холодний згусток,
ніхто б не знав, що в розпалі зима.
Вона мине. ЇЇ колись не буде.
В ній стільки свят, що це – суцільний будень,
на світлім тлі Господнього Різдва.
В краю героїв, пальт, і свинопасів
я допиваю віскі – із запасів, –
лишень воно рятує. І слова.
(Сергій Татчин)





































































Ця чарівна бешкетниця вочевидь полюбляє зиму, оскільки зафарбовує її свою красою не тільки на природі, але і у середмісті...



























Немає коментарів:

Дописати коментар