середа, 29 квітня 2020 р.

Вінницька вчителька іноземних мов стала ню-блогеркою.


Відверта та провокативна, щира та прямолінійна вінницька ню-блогерка Лея Вінницька (leavin_live) не соромиться оголювати тіло на камеру, пише відверті пости та руйнує стереотипи. Дівчина мотивує людей любити власне тіло та те, чим займаєшся по життю. Щоденно її читають більш як 23 тисячі підписників. Сьогодні ж вона розповіла про сокровенне читачам Vin-people.


За словами дівчини, якось вона назвала себе Леєю Вінницькою і тепер хоче, щоб до неї звертались саме так.
— Народилась я у Вінниці, з дитинства була дуже допитливою дівчинкою й завжди любила грати в лікарку, вчительку чи бухгалтерку. Після закінчення школи обрала Вінницький педагогічний університет, який закінчила з червоним дипломом. Казали, що я буду хорошою вчителькою іноземної мови, — розповідає Лея. — Так воно, напевно, і мало бути. Після закінчення вишу я пішла працювати у школу вчителькою англійської та німецької мов. Діти були чудові, мені подобалось, але сама система — вона жахлива. Маленька зарплатня та керівництво, яке не хоче йти в ногу з часом. Через пів року я залишила роботу й почала займатись репетиторством, але в ролі вчительки себе не бачила.




У 2017 році дівчина створила свій профіль в інстаграмі, але блогером бути не планувала. Навіть не цікавилась, як розвивати профіль. Спочатку просто завантажувала світлини з фотосесій, в яких брала участь.
— Одного разу я випадково натрапила на сторінку цікавої дівчинки й вона мене дійсно захопила. На одному подиху я продивилась весь її інстаграм і зрозуміла, що потрібно робити профіль не лише цікавим, а й корисним для людей. Після того я пройшла навчання SMM і побачила, як стали долучатись люди, — каже дівчина.




За словами блогерки, вона зовсім не боїться змін.
— Я прокинулась у 29 років з думкою, що мені потрібне тату, а далі пішло-поїхало… Після знаку нескінченності я час від часу набивала більше й більше тату, зокрема, це малюнки, які мені сподобались. Часто вони мають своє особливе для мене значення, — говорить блогерка.
У блозі Леї можна знайти багато порад з догляду за собою та власним тілом. Вона розповідає про свої тренування, харчування та режим дня.
— Хто б що не казав, звісно, генетика відіграє велике значення у фігурі, але якщо лежати на дивані та нічого не робити, навіть ідеальна генетика не допоможе тримати тіло у формі, — наголошує дівчина. — Потрібно, у першу чергу, слідкувати за своїм здоров’ям, пити багато води та тренуватись.




Дівчина свідомо порушує провокативні теми у своєму блозі. Вона пише про те, що її зачіпає, про що хочеться висловитись та що може допомогти іншим. Звісно, хейтери її також не оминули й вона часто отримує негативні відгуки.
— Чи боюсь я негативу або хейтерів? Однозначно — ні. Звісно, негатив є, але я фільтрую людей, не сперечаюсь з ними, а просто відправляю в бан. Людей з приємними відгуками набагато більше: вони читають, ставлять питання, пишуть приємні відгуки. Це мотивує розвивати свій контент і робити більше цікавих фото. Я вважаю, що виконую важливу частину роботи, переконуючи дівчат, що потрібно любити себе, а якщо щось у собі не подобається — працюй над цим і все в тебе вийде, — розповідає Лея.
Фотографії блогерки — це окремий вид мистецтва, адже в кожній є свій сенс, історія й естетика.
— Років десять тому багато читала портфоліо українських та європейських моделей, які знімаються у стилі ню. Мені була цікава їхня біографія. Надихаючись їхніми історіями та працею зарубіжних фотографів, я черпаю ідеї для своїх фотосесій, — каже дівчина.

























Авторка: Мирослава Слободянюк
Фото надані Леєю Вінницькою

Немає коментарів:

Дописати коментар