середу, 15 квітня 2020 р.

Olivia Culpo(Олівія Калпо) - #MeToo!!!


"Неймовірний досвід бути частиною кампанії "In her own words", - написала Олівія в Instagram. Проект In Her Words (її власними очима) має на меті акцентувати увагу на протидії насильству та на рівних правах жінок у суспільстві. За ідеєю цього проекту, фото-частину якого втілював майстер світлин Taylor Ballantyne(Тейлор Балантайн), моделі мали бути оголеними з феміністичними написами на тілах. Для зйомок запросили різних знаменитих красунь, серед яких Поліна Порізкова, що прикрашала обкладинку Sports Illustrated в 1984 році , юна Сейлор Брінклі-Кук, чемпіонка світу з гімнастики Олександра Райсман і «Міс Всесвіт-2012» Олівія Калпо.


Супермодель і акторка Поліна Порізкова спочатку відмовилася брати участь в зйомці, визнавши, що у свої 52 роки досить тверезо сприймає себе, щоб розуміти, що оголятися на публіці вже не варто. Але коли їй сказали, що на тілі будуть написані слова, які мають для неї велике значення, Порізкова зацікавилася: «Мені сказали, що мова йде про слова. Слова і нагота. Тепер вони привернули мою увагу. Читання - моє улюблене заняття. І я пишу. Слова - це моє життя. А що стосується наготи: я дорослішала в Швеції, мене навчили, що бути голим - це здорово і чесно. (Хоча ню фотографії часто сексуалізують) ... Люди кажуть мені, що я маю добрий вигляд для свого віку. Це не те ж саме, що сказати, що ти красива. Але об'єднати себе як модель і себе як письменника було пропозицією, від якої не відмовитися. Мені треба було використовувати своє тіло по-новому: змусити людей читати!

Я повинна була вибрати правильні слова. Я міркувала про це, коли засинала, коли милася в душі, коли гуляла з собакою. Це було важливо: слова, які я б вибрала для себе. Хто я. Про що я думаю, ким я сподіваюся стати. Слова були б тим, що дало б мені впевненість, оголити все це. Я так пишалася, зрозумівши, що вбрання мною слово, було не тільки моїм. Хоча жодна з інших жінок вона не використовувала, вони від нього відштовхувалися ... Правда ». 

                              "In her own words"

Поліна Порізкова




Робін Лоулі




Сейлор Брінклі-Кук







Олександра Райсман






І НАРЕШТІ!!!  Olivia Culpo(Олівія Калпо) - #MeToo!!!















Джерело - https://swimsuit.si.com/swimsuit/model/olivia-culpo

Немає коментарів:

Дописати коментар