вівторок, 1 червня 2021 р.

31 Травня - Всесвітній День Білявок. Різнобарвний Букет.

 

Існує думка, що природніх білявок на нашій планеті стає все менше і менше. Думаю варто було зробити свіжий аналіз, аби це підтвердити чи спростувати. Хоча у цьому твердженні є рація. Нації, предстваники "білих" генів останні років п'ятдесят не дуже схильні активно розмножуватись. Може тому...

Мені приснилась та білява, 
Що у чернечому гаю 
Спливла з туману, мов уява,
І душу вразила мою 
Простими, ніжними словами. 
Текла ріка між островами 
І підмивала явори.
Багато літ з тії пори 
Пройшло в минуле. 
Промайнули
Юнацькі весни мандрівні, 
Столиці, слободи, аули —
Аж до війни.
І на війні
Вона приснилася мені 
Або привиділась —
Не знаю.
Вночі лежав я серед гаю,
І кров холола на льоду.
Тоді почулось:
— Бачу, знаю!
Іду, іду!
Лечу, лечу!
Сльозами рану омочу...
І підійшла моя білява,
То був не сон і не уява — 
Вона сестрою підійшла. 
Цілющі сльози пролила 
На рвану рану вогневу.
І я живу.
(1949) - Платон Воронько

























































Немає коментарів:

Дописати коментар