вівторок, 1 червня 2021 р.

Marisa Papen(Маріса Папен) - Акули та Нагота не страшні.

 

Мені дуже подобається бельгійська модель Marisa Papen(Маріса Папен). Ось так...одразу і...без передумов. 
Подобається "філософія природності", яку Вона декларує. Деякі її кроки доволі небезпечні, зважаючи на параноїдальність представників, наприклад, радикальних релігійних поглядів, чи войовничих моралістів. Власне і черговий її проєкт https://earthfamily.io (Earth Family) також вельми сміливий. Заради втілення ідеї виготовлення тематичного календаря, присвяченого темі "Людина та Всесвіт", стосункам людей та всього живого навколо, Маріса наважилась на оголену фотосесію у зграї акул...

Автором світлин виступив гавайський фотограф Бенджамін Оно , який переважно знімає океан та життя в океані. Проєкт самого Бенджаміна, у якому брала участь не тільки Маріса, має назву "Примітки с Землі..." Коментуючи світлини Маріси Папен, Бенджамін відзначає, що Вона досліджує табу, інтимний зв'язок  між оголеністю, дикою природою та натуралізмом.
Світлини, які Ви зараз побачите, створювались протягом чотирьох місяців. Жодних хитрощів. Все природньо, з використанням техніки фрідайвінга. Кожен момент, кожен кадр тривав рівно стільки, скільки Марісі це дозволяв зробити один ковток повітря. Місцина - острова Оаху у Тихому Океані.
Цитата від Маріси: " Я хотіла бути голою і без окулярів. Я просила фотографа сказати мені, коли пірнати...коли ріфові акули наближалися до мене.Вони(акули) довіряли мені, а я їм..."
Підготовка до зйомок включала проходження безкоштовного курсу занурень та практику плавання з дельфінами. Маріса згадує, що відчувала "надприсутність" акул, проте не відчувала страху.
Тираж календаря Earth Family 2021 обмежений лише 250 примірниками. Нині його можна замовити за 83,69 USD(69,00 EUR). Весь прибуток від продажу піде на користь фонду, заснованого Марісою - Family Family.






Немає коментарів:

Дописати коментар