вівторок, 21 грудня 2021 р.

Плани на Зиму? Хм... Чудові!

 

Мещканці північної півкулі нашої планети мають радісну можливість радіти не тільки спекотному літу, але і сніжній зимі. Моя подруга, яка вже тривалий час живе у В'єтнамі каже мені, що дуже сумує за можливістю впасти на незайманий сніг і зробити, як у дитинстві, янголятко; сумує за можливістю зліпити сніговика, кидатись сніжками, впасти голяка після парної у свіжий пухнасти сніг... Я її розумію, оскільки сам таку можливість маю. Саме тому спробував собі уявити плани на зиму тих Квіточок, які, подібно до моєї подруги, сумують за НАШОЮ ЗИМОЮ.Отже...

Плани на Зиму? Хм... Чудові!

По-перше... вигуляти зимові обновки!








По-друге...перевірити готовність свого зимового спортивного інвентаря.









По-третє...маю бути готовою прибратись біля осели чи роботи, якщо випаде рясний сніг.







ЗИМОВА ЛАЗНЯ!!! Це Святе!!!







Обов'язково хочу дізнатись, що привабливого у зимовій риболовлі...








І навіть взимку не кину улюбленої справи - ЙОГА!







А ще потрібно, нарешті, привчитись до оздоровлюючого зимового купання!







І найвеселіша розвага - битва сніжками!!!! Я вже майже забула як їх ліпити...













Немає коментарів:

Дописати коментар