неділя, 17 квітня 2022 р.

Весна. Теплішає.



 ПІСНЯ

приручені птахи твоїх губів
чуттєво злітають у пошуках вирію.
я себе за тобою вів,
вростав у твій потойбічний спів,
від мене лишилася половинка – пів,
яка заримовує те, в що вірує.
в молитовнику віршів ковчеги хмар
безперестанку кочують небом.
я володар багатства, що тільки й мав –
твій щебет.
мовчи, моя пташко, цить! а ні –
моє серце не поспіє за твоєю піснею.
настрої щовечора і так суїцидні:
ця любов недаремно називається пізньою.
темно-синя на колір і терпка на смак –
така перестигла, густа, сливова.
відтепер розримовуй цю пісню сама –
до слова.
цить, моя пташко, мовчи! а то –
мені не сховатися від твого голосу.
я самодостатній соляний стовп,
що уявляє себе деревом,
чи ячмінним колосом,
який за одвічним чеканням дощу
перестиг і зігнувся, мов знак питання.
я б тебе і після смерті розчув –
востаннє.
(Сергій Татчин)










































































































Немає коментарів:

Дописати коментар