середа, 14 червня 2023 р.

ЧАС ПОЛУНИЦІ.

Час змінює пріоритети і приносить нові враження. В дитинстві, у червні, я мав щастя кожного ранку відчувати магію батьківської любові. Допоки я спав, трішечки довше ніж у навчальний період, канікули все ж таки, мама встигала раненько побувати на сусідньому привокзальному риночку, придбати там свіжої домашньої полуниці і домашньої сметани. Коли я розплющував очі, то одразу відчував аромат цієї полуниці, оскільки на столі біля мого ліжка мене вже чекав казковий сніданок, полуниця у сметані. Мама у цей час вже була на роботі. Дякую Мамо. Я цього не забуду ніколи...

Пізніше, коли я вже подорослішав, цією магією я ділився з моєю Коханою. Тепер кожного ранку полуниця ці сметаною у цей час стояла біля її ліжка. Правда тепер ранок не завжди починався з полуниці... 

Життєве коло має особливість повертатись. Тепер цією магією ми ділимось з нашими дітьми.




























































Немає коментарів:

Дописати коментар