вівторок, 14 листопада 2023 р.

Dream Girl - Solomiya Maevska(Соломія Маєвська)

 

ДІВЧИНА МРІЇ.

Дівчина з обкладинки та подруга Соломія Маєвська, безсумнівно, обеззброїть вас у цій фантастичній фотосесії від фотографа  Ани Діас - для Playboy Нідерланди.

Родом із Луцька, Україна, Соломія — або просто Мія, як її звуть її близькі друзі — працює моделлю з 2015 року. Завдяки неймовірній красі та сміливості вона стала відомою в індустрії, хоча насправді вона не мала будь-які плани стати професійною моделлю. «Не буду брехати – я ніколи не вважала себе моделлю. Коли я була дитиною, я завжди намагалася сховатися від камери, коли моя мама хотіла зробити знімок», — посміхається вона.
Її фотосесія з Аною Діас проходила в дуже спокійній обстановці, але Міа зізнається, що почувалася дуже піднесеною. «Це був мій перший досвід оголення, але це було дуже природно», — зізналася вона. «Ана та її команда були дружніми, невимушеними та дуже професійними. Мені це дуже сподобалося, і я відчула свободу, якої ніколи раніше не відчувала».
Коли вона не перед камерою, музика дає енергію. «Я дуже люблю співати, грати на гітарі, укулеле. Я народилася в родині музикантів, тому все життя пройшла в оточенні творчості», – ділиться вона. У вільний час Мія також любить читати романи, дивитися (і переглядати знову і знову) телешоу 90-х «Друзі» та грати з випадковими собаками, які підходять до неї на вулиці. «Я на 100 відсотків собачник, тому кожного собаку, якого зустрічаю, я мушу погладити та привітатися».
Якщо ви ще не закохалися в дотепну та неймовірно прекрасну Мію, обов’язково перегляньте її фотографії.







































Вперше опубліковано в Playboy Нідерланди, січень 2023 р.
Також опубліковано в Playboy Чехія, лютий 2023 р.

Модель: Соломія МаєвськаФотограф: Ana DiasПродюсер:  Гонсало Хорхе; Макіяж і зачіска: Сара Португалія – команда Ракель Баталья; Відео: Філіпе Фігейредо

Обкладинки







Немає коментарів:

Дописати коментар