пʼятниця, 13 вересня 2024 р.

Літо минуло. Що я встигла зробити.

 

Найголовніше у час невизначеності і ...власне у будь-який інший час, наповнювати своє Життя рухом і змістом. Це робить відчуття часу таким, що здається більш насиченим та результативним. 

Люблю мандрувати, тому цього літа вдалось у піших прогулянках відвідати раніше невідомі місця






І якщо вже згадувати туристичні мандрівки, то вдалось побувати в одній з європейських країн і принести туди трішечки краси 😉😉😉







Ну як же ж без такого модного на сьогодні індивідуального СЕЛФІ!!!






Сподобалось, як в деяких містах піклуються безпекою людей під час спеки і створюють місця для "охолодження". Навіть скористалась такою можливістю.






Маю визнати, що це місце "охолодження" було поруч з місцевим пляжем, повз який у такий спекотний сонячний день, пройти було якось комільфо.






 Між іншим про пляж. Завжди намагаюсь шукати такі місця, де можна максимально оголитись, щоб відчути єднання з природою, не бути стисненою зайвими обмеженнями, і, сподіваюсь, поділитись з цим місцем своєю природною красою. Цього року на морі були чисті від мін місця, тому вдалось побувати і на морі.








Мандрувати наодинці не дуже люблю, тому часто робимо це разом з найкращою подругою.






І якщо продовжувати тему "води", то вважаю, що літо пройшло недосконало, якщо я не мала можливості хоч трішечки помандрувати човном.






Цього літа мені вдалось навчитись користуватись можливостями "штучного інтелекту", "згодувати" йому зображення власної персони і попросити виготовити серію зображень з підводним антуражем. Мені сподобалось, а вам?






У пошуках можливості провести спекотний час за містом, завжди з задоволенням їду до бабусі на дачу, яка проводить там все літо. Бабуся у мене сучасних поглядів, тому я не переймаюсь питанням зайвого одягу, коли гуляю надворі.






А повертаючись у місто, цього літа, якось особливо, помітила, що перебування у метро дає трішечки часу для прохолоди, оскільки там повсякчас однакова температура, якщо...тільки я своєю ініціативою її не підвищу 😋😋😋






А вечори цього літа були для мене взагалі якісь особливі.




















Немає коментарів:

Дописати коментар