У Великобританії регулятор медіаринку Ofcom заборонив рекламний ролик
пива Bombardier під назвою The Sweet Kiss of Summer за натяк на сцену
орального сексу.
У ролику, який з'явився цього літа, головний герой рекламних кампаній Bombardier - Бомбардир - сидить у кріслі посеред поля бою з ковдрою на колінах. Бомбардир, якого у рекламі зазвичай характеризують як "легендарного солдата, успішного на полі бою і з жінками", говорить про солодкий поцілунок літа, після чого з-під ковдри з'являється дівчина на ім'я Саммер. Медіарегулятор отримав 13 скарг на рекламний ролик і визнав його неналежним. Британський кодекс рекламної практики забороняє "згадку в рекламі зв'язку між алкоголем і сексуальною активністю, сексуальним успіхом або спокушанням". Таким чином, реклама не повинна натякати, що дія алкоголю може підвищити привабливість людини. Телеканал UKTV намагався оскаржити заборону реклами, заявивши, що образ, використаний в рекламі, вписується в імідж Бомбардира як "харизматичного мерзотника". Крім того, телеканал заявив, що герой ролика повністю одягнений, а під ковдрою не відбувається жодного руху і, таким чином, реклама не містить натяку на будь-яку сексуальну активність. Крім того, герой не вживає у рекламі алкоголю.
Що залишається у цьому конфлікті нам? Класний відеоролик, що можна зараз подивитись, а також власна думка з цього приводу і безумовно пиво!
У ролику, який з'явився цього літа, головний герой рекламних кампаній Bombardier - Бомбардир - сидить у кріслі посеред поля бою з ковдрою на колінах. Бомбардир, якого у рекламі зазвичай характеризують як "легендарного солдата, успішного на полі бою і з жінками", говорить про солодкий поцілунок літа, після чого з-під ковдри з'являється дівчина на ім'я Саммер. Медіарегулятор отримав 13 скарг на рекламний ролик і визнав його неналежним. Британський кодекс рекламної практики забороняє "згадку в рекламі зв'язку між алкоголем і сексуальною активністю, сексуальним успіхом або спокушанням". Таким чином, реклама не повинна натякати, що дія алкоголю може підвищити привабливість людини. Телеканал UKTV намагався оскаржити заборону реклами, заявивши, що образ, використаний в рекламі, вписується в імідж Бомбардира як "харизматичного мерзотника". Крім того, телеканал заявив, що герой ролика повністю одягнений, а під ковдрою не відбувається жодного руху і, таким чином, реклама не містить натяку на будь-яку сексуальну активність. Крім того, герой не вживає у рекламі алкоголю.
Що залишається у цьому конфлікті нам? Класний відеоролик, що можна зараз подивитись, а також власна думка з цього приводу і безумовно пиво!
Немає коментарів:
Дописати коментар