Новий бортовий автомобіль КрАЗ В12.2МЕХ отримав суто військове прізвисько «Сержант». Вантажівка з колісною формулою 6х6 готовий перевозити вантажі масою до 12 тонн, буксирувати причепи з масою до 75 тонн. Бескапотнік з кабіною MANF2000 обладнаний 380-сильним двигуном, 8-ступінчастою механічною КПП Fast Gear, роздаткою з міжосьовим диференціалом, що блокується, двома 250-літровими бензобаками. Витрата палива становить 39 літрів на "сотню", максимальна швидкість «Сержанта» - 80 км / ч.
Нагадаємо, Кременчуцький автозавод завершив створення останнього, п'ятого повнопривідного вантажівки з компонувальною схемою «кабіна над двигуном» і повним приводом 6х6. Останній вантажівка-шасі отримав індекс Н22.2RX. Новинка оснащена 6-циліндровим турбованим ярославським двигуном ЯМЗ-6521 (Euro-4) потужністю 362 к.с., однодисковим зчепленням і 16-ступінчастою коробкою передач ZF 16S1820ТО. Проте, яким чином буде продовжуватись співпраця з російським (ярославським) підприємством наразі невідомо. Проте заміну можна знайти. Повнопривідне шасі з колісною формулою 6х6 буде комплектуватися спеціальним обладнанням для нафтогазового комплексу, автомобіль може похвалитися системою ABS. Високу автономність ходу забезпечують два бензобака загальним об'ємом 500 л. Як раніше повідомлялося, український автопром активно шукає нові ринки збуту для своєї продукції. КрАЗи вже працюють в таких країнах, як Казахстан, Єгипет, Індонезія, Сінгапур і Афганістан. В ці країни українці поставляють снігоприбиральну техніку, сортиментовози, самоскиди. КрАЗ є постачальником спеціальної техніки для потреб Організації Об'єднаних Націй і королівської армії Таїланду. Не так давно Кременчуцький автозавод завершив створення останнього, п'ятого повнопривідного вантажівки з компонувальною схемою «кабіна над двигуном» і повним приводом 6х6.
Джерело - http://ukrday.com/avto/novosti.php?id=91665
Нагадаємо, Кременчуцький автозавод завершив створення останнього, п'ятого повнопривідного вантажівки з компонувальною схемою «кабіна над двигуном» і повним приводом 6х6. Останній вантажівка-шасі отримав індекс Н22.2RX. Новинка оснащена 6-циліндровим турбованим ярославським двигуном ЯМЗ-6521 (Euro-4) потужністю 362 к.с., однодисковим зчепленням і 16-ступінчастою коробкою передач ZF 16S1820ТО. Проте, яким чином буде продовжуватись співпраця з російським (ярославським) підприємством наразі невідомо. Проте заміну можна знайти. Повнопривідне шасі з колісною формулою 6х6 буде комплектуватися спеціальним обладнанням для нафтогазового комплексу, автомобіль може похвалитися системою ABS. Високу автономність ходу забезпечують два бензобака загальним об'ємом 500 л. Як раніше повідомлялося, український автопром активно шукає нові ринки збуту для своєї продукції. КрАЗи вже працюють в таких країнах, як Казахстан, Єгипет, Індонезія, Сінгапур і Афганістан. В ці країни українці поставляють снігоприбиральну техніку, сортиментовози, самоскиди. КрАЗ є постачальником спеціальної техніки для потреб Організації Об'єднаних Націй і королівської армії Таїланду. Не так давно Кременчуцький автозавод завершив створення останнього, п'ятого повнопривідного вантажівки з компонувальною схемою «кабіна над двигуном» і повним приводом 6х6.
Джерело - http://ukrday.com/avto/novosti.php?id=91665
Немає коментарів:
Дописати коментар