Дуже рідко співробітники залізниці
розповідають пасажирам, що насправді
існує цілий ряд послуг, які не будуть
коштувати вам ні копійки. А таких,
виявляється, як мінімум вісім! Візьми цю інформацію собі у закладки.
Як показує практика, до 90% опитаних не в курсі, які права вони мають, тому пропонуємо ознайомитися з їх повним переліком:
1. Зміна часу виїзду.
Якщо ви придбали квиток, а потім плани змінилися (на кілька годин або днів), то можете сміливо звертатися в касу, вам змінять рейс без доплати. Але тільки при наявності вільних місць.
4. Пересісти на нижню полицю.
Везете при собі ручну поклажу, але не хочете дертися нагору? Просіть помінятися, а в разі відмови, звертайтеся до провідника: ви не повинні терпіти незручності.
6. Зійти з поїзда раніше без втрати квитка.
Пасажиру дозволено зупинятися в дорозі не більше, ніж на 10 діб, з продовженням терміну дії квитка. Попросіть касира про спеціальному штампі в документах, але постарайтеся зробити це в найближчі три години.
8. Допомога провідника.
Співробітники УЗ можуть вас забезпечити всіма дрібницями, якщо ви про це попросите: наприклад, склянкою, ложкою, ліками, настільними іграми, набором голок і ниток або навіть предметами догляду за одягом.
Джерело - http://expres.ua/news/2017/09/20/263017-perelik-bezkoshtovnyh-poslug-ukrzaliznyci
Як показує практика, до 90% опитаних не в курсі, які права вони мають, тому пропонуємо ознайомитися з їх повним переліком:
1. Зміна часу виїзду.
Якщо ви придбали квиток, а потім плани змінилися (на кілька годин або днів), то можете сміливо звертатися в касу, вам змінять рейс без доплати. Але тільки при наявності вільних місць.
2.
Право на запізнення.
Не поспішайте
викидати квиток в сміттєвий бак, якщо
прибігли на платформу тоді, коли поїзд
дав останній гудок: у вас є цілу добу,
щоб відновити документ і пересісти на
інший.
3.
Помилка в даних.
При покупці в інтернеті
дуже часто ми можемо випадково вказати
невірні цифри або букви, але навіть якщо
одна найменша деталь не сходиться, а
ваші документи в порядку, в вагон вас
пустити зобов'язані.4. Пересісти на нижню полицю.
Везете при собі ручну поклажу, але не хочете дертися нагору? Просіть помінятися, а в разі відмови, звертайтеся до провідника: ви не повинні терпіти незручності.
5.
Собака-провідник.
Люди, у яких проблеми
із зором або незрячі з певних причин,
можуть вільно їздити з тваринами, на
них навіть не треба оформляти документи.
Досить буде нашийника і намордника.6. Зійти з поїзда раніше без втрати квитка.
Пасажиру дозволено зупинятися в дорозі не більше, ніж на 10 діб, з продовженням терміну дії квитка. Попросіть касира про спеціальному штампі в документах, але постарайтеся зробити це в найближчі три години.
7.
Туалет.
На вокзалі він для вас -
безкоштовний. Хтось скаже протилежне,
не вірте, покажіть квиток (електронний
теж згодиться), і пропустити повинні
без проблем.8. Допомога провідника.
Співробітники УЗ можуть вас забезпечити всіма дрібницями, якщо ви про це попросите: наприклад, склянкою, ложкою, ліками, настільними іграми, набором голок і ниток або навіть предметами догляду за одягом.
Джерело - http://expres.ua/news/2017/09/20/263017-perelik-bezkoshtovnyh-poslug-ukrzaliznyci
Дуже рідко співробітники
залізниці розповідають пасажирам, що насправді існує цілий ряд послуг,
які не будуть коштувати вам ні копійки. А таких, виявляється, як мінімум
вісім
Читайте більше тут: http://expres.ua/news/2017/09/20/263017-perelik-bezkoshtovnyh-poslug-ukrzaliznyci
Читайте більше тут: http://expres.ua/news/2017/09/20/263017-perelik-bezkoshtovnyh-poslug-ukrzaliznyci
Немає коментарів:
Дописати коментар