середа, 15 травня 2019 р.

А за вікном ВЕСНА. Ali Claire(Алі Клер)


Останніми роками щось дивне коїться у звичному сприйнятті української весни. Вишні зацвітають та відцвітають одночасно з черешнями та абрикосами, півонії наздоганяють у цвітінні тюльпани... Зникає звична послідовність. Хоча... Є те, що ніколи не змінються тисячоліттями - краса і цвітіння наших Квіточок. Нам залишається тільки бути дбайливими "садівниками". Так шановні чоловіки? 
Весняною Квіточкою цього року обрав для Вас тендітну та сексапільну білявку Ali Claire(Алі Клер) з Торонто (Канада). Клер вперше спробувала себе у ню-моделінгу у 19 років. і вже у квітні 2018 р. потрапила на інтернет-сторінки PLAYBOY. Має ступінь бакалавра зі скульптури. Алі захоплюється go-go танцями (еклектичний стиль клубного танцю) та скульптурами з вершкового масла(!!!). Так, так, саме ВЕРШКОВОГО. Детальніше під катом...

Цитата від Ali Claire(Алі Клер): " Я думаю, що моя усмішка - це мій найкращий актив, тому що це те, що люди бачать в першу чергу. Однак і... груди - це мій другий актив. Інколи мені здається, що мої соски видно, навіть, через мою зимову куртку... 
Мені завжди була до вподоби естетика класичних старовинних журналів Playboy. Жінки в них впевнені і красиві. Я хотіла би бути частиною наступного покоління моделей Playboy. Я розглядаю свій досвід ню як ще одне продовження моєї впевненості та творчості.
Мені подобається знати, що хтось прикриває мою спину, і я можу покладатися на них і навпаки."

             А за вікном ВЕСНА. Ali Claire(Алі Клер)


білий цвіт облітає зі слив.
а із вишень уже облетів.
стільки вітру довкруж, стільки злив –
як ніколи іще у житті!
я тулюся щокою до скла,
склопакетом остуджую лоб.
для цієї негоди я склав
кілька віршів – вірніше, жалоб.
бо записую їх від руки –
найчорнішим із чорних чорнил.
тільки жоден із них не такий,
як хотілося б серед весни.
чорне золото цих молитов –
наче гул у сплетінні моїм.
я вслухаюся в них, як ніхто,
як ніхто, довіряю лиш їм.
неважливо – натхнення чи шал,
головне, що приходять слова.
у зужитім понятті – душа,
це вагома, як смерть, складова.
варто просто завмерти отут
і дивитися – в себе, углиб,
щоб прозріти крізь цю пустоту
в несвідоме людської імли.
тільки там – не пояснення, ні,
а безболісний натяк хоча б,
звідки чується голос мені,
звідки стільки печалі в очах...
в цій трикрапці – латентне тире:
від осмути – до віри у світ.
білий цвіт облітає з дерев.
білий цвіт, білий цвіт, білий цвіт. (Сергій Татчин)





  
























































P.S. - Мені не вдалось знайти світлин з прикладами скульптурних робіт Алі Клер, проте пропоную Вашій увазі деякі зразки скульптурних композицій з вершкового масла.





Немає коментарів:

Дописати коментар