понеділок, 4 листопада 2013 р.

When Мерайя?

Поціновувачі музики "соул" та "ритм-енд-блюз" останні два роки із нетерпінням чекають появи нового, 14-го за ліком, альбому видатної, як за визначенням, так і на мій особистий смак, американської співачки Мерая Кері (Mariah Carey). Вже визначена назва альбому The Art Of Letting Go та кілька разів переносились дати релізу (з кінця 2012 року на березень 2013 року, потім на травень 2013 року,за тим на липень 2013 року). На сьогодні завершення цієї історії не визначено, проте перший сингл "Beautiful" був випущений 7 травня 2013 і досяг свого піку в топ-20 в США Billboard Hot 100. Пісня записана у дуеті зі співаком Мігелем (Miguel). В одноіменному кліпі Мерайя виглядає справжньою звабленою спокусницею! (під катом)

14 жовтня 2013 Кері оголосила, що головна пісня альбому, "The Art Of Letting Go", була обрана в якості другого синглу з альбому. Він отримає свою світову прем'єру через Facebook 11 листопада 2013.

Отже чекаємо Мерайя! Ми вміємо чекати... як чекають кохану жінку.

А поки представимо нашим читачам "Beautiful" -  перший сингл з нового альбому.
У ньому Мерайя співає:
Мені сподобалось, як ти проїхав на червоне світло.
Не зупиняйся... Ти хвилюєш мене, хоча здавалось, що я завжди тримаю себе під контролем... 

Не знаю як у тебе так виходить, але мені все одно.
Візьми мене з собою. Це чудово! Ти змушуєш мене відчувати себе чарівною та неперевершеною,
І я не можу робити вигляд, що це не нічого не означає для мене...



Немає коментарів:

Дописати коментар