пʼятницю, 23 травня 2014 р.

Подивитись. "Плем'я". На екранах у вересні.



 Чому варто подивитись новий український фільм "Плем'я" я розповів у минулому пості, яким представляв цей фільм у цьому часописі (http://kvitenyu.blogspot.com/2014/04/blog-post_25.html). Але до перелічених раніше причин додалась ще одна. Важлива.
Український режисер Мирослав Слабошпицький переміг у конкурсі "Тиждень критики" на Канському кінофестивалі.
 Його фільм "Плем'я" взяв три нагороди: гран-прі, приз фундації Ган і приз "Відкриття"!!!







 Дебютний фільм Слабошпицького "Плем'я" - єдиний український фільм, який бере участь у конкурсних програмах в цьому році в Каннах.


 "Плем'я" знято мовою жестів і йде без субтитрів і голосових коментарів. За сюжетом, молодий хлопець приїжджає вчитися в інтернат для тих, хто погано чує, збирає угрупування під назвою "Плем'я" і закохується в дівчину.


Попередня дата виходу фільму в український прокат - 11 вересня 2014 року.
"Плем'я" також претендує на нагороду за кращий дебют.


Джерело -  http://www.unian.ua/society/920895-ukrajinskiy-film-otrimav-gran-pri-paralelnoji-konkursnoji-programi-kann.html


Немає коментарів:

Дописати коментар