четвер, 9 червня 2016 р.

МАВКА. Лісова пісня.


"Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає."
                                           Мавка
"Мавка … є просто прекрасна, наївна, чиста дитина лісу, втілення бездоганної, безгрішної природи. Вона не страждала ніколи, бо згідно з ідеями неоромантиків, та зрештою і Ніцше — природі є чуже страждання. … Мавка є добра від природи .., знає ціну радости, але не розуміє й не цінить, як і решта духів, страждання."
                    Роман Задеснянський
"Мушу признатись, що таки й ся нова драма (що тепер посилаю — «Лісова пісня») стала мені трохи на заваді. Правда, писала я її дуже недовго, 10-12 днів, і не писати ніяк не могла, бо такий уже був непереможний настрій; але після неї я була хвора і досить довго «приходила до пам'яті."
                                    Леся Українка 
У світових літературі та епосі вдосталь відомих образів жінок, що турбують наше уявлення своїми постатями, які зазвичай відрізняються, для кожного з нас, від реальних прототипів чи бачень самих авторів. І насправді це чудово. Наші мрії малюють те, що нам ближче та бажаніше. Нині для наших читачів відкриваємо нову сторінку яка зветься Мавка - легендарна героїня твору геніальної Лесі Українки.

 А як Ви собі уявляєте зустріч з лісовою магічною красунею? Чи здатні Ви її... ні не покохати - полюбити, захистити? Зробимо перший крок. Спробуємо її собі уявити...

















































Немає коментарів:

Дописати коментар