вівторок, 18 квітня 2017 р.

Українка Олена Колесник стала королевою боїв без правил.

Під пісню Руслани наша спортсменка зійшла в зал, загорнулась у жовто-синій стяг і почала давати інтерв'ю шокованій російській пресі.
...На сутички цих бійців людям зі слабкими нервами дивитися не можна. Замкнута залізна клітка, у якій виживає сильніший. Але коли у цій клітці закривають дівчат...
Українка Олена Колесник здобула одну з найяскравіших перемог на турнірі зі змішаних єдиноборств. Одеситці вистачило лише 25 секунд, щоби "винести" з клітки росіянку. Турнір відбувався у російському Нальчику. Зал чекав перемоги своєї борчині. Та українка відразу пішла вперед проти російської віце-чемпіонки світу з панкратіону. Отримавши сильний удар лівою ногою, та спробувала відбігти, але одеситка наздогнала її та почала добивати, після чого рефері довелося зупиняти бій. Це вже п'ята перемога Олени на професійному рингу. (див.відео - прим. Квітник)


- Це дуже популярний турнір профбоїв. За вечір було 14 поєдинків і лише один жіночий, - розповідає "Експресу" Олена Колесник. - До мене був якийсь особливий інтерес. Адже я нещодавно була спаринг-партнеркою всесвітньовідомої Ронди Роузі.
- Ваш бій тривав лише 25 секунд. Публіка не була розчарована?
- Ще й як! Вечір боксу почався о 16-й годині. Мій бій був передостаннім, дванадцятим. І люди чекали саме на мене, особливо це стосується кавказьких хлопців, які мені просто проходу не давали. Але все закінчилося дуже швидко. Просто я така людина: коли бачу, що можна бій завершити швидше, неодмінно користуюся. Для чого розтягувати? Суперниця відкрила бік, і я їй - у печінку, потім у голову, ще, ще і все.


Насправді, я була дуже зла. Я шість місяців готувалась у закритому таборі до цього бою. Ні рідних, ні друзів, повна ізоляція. Лише тренування і зганяння ваги. Я мала битися з казашкою, вона хотіла цього бою, але потім побачила мої попередні поєдинки і відмовилась. Потім китаянка теж мене побоялася.
- А ви не боїтесь заходити у цю клітку?
- Найбільший страх нападає, коли я підходжу до клітки. Тобто ще перед нею. А коли клітка за спиною закрилася, все минає. Я вмію опанувавати свій страх, я його спрямовую в агресію і він мені допомагає. У клітці в мене зашкалює адреналін. Під час бою, коли тебе лупцюють, або коли ти б'єш, болю немає. Це вже після поєдинку, коли адреналін спадає, починає все боліти.

- Травм у вас багато?
- Цей бій пройшов гладко. А раніше... Менеджер мене підставив. Знайшов суперницю, каже, що вона слабачка, мовляв, вийди і прибий її. Я виходжу, а вона... Я такого ще не бачила. Вона вгризлася в мене зубами! Як собака! Вона мене кусала і рвала на шматки, пхала мені пальці в очі. Я кричу судді, що це порушення, так не можна. А він каже, що нічого не бачив і можна битися далі. Це вже потім з'ясувалося, що цей суддя - її ж тренер. Уявляєте! Як таке може бути? Але я цей бій виграла.
 Потім поїхала в Одесу в інститут Філатова і там в мене діагностували подряпини на очному білку, надкушений біцепс...

Це чоловіків прикрашають шрами, а жінок?
- А в мене їх немає.
- Та не може бути?
- Ну гаразд, є один. (Усміхається). Це було найстрашніше, що зі мною трапилось у клітці. І знову через непорядного агента, а найприкріше, що він українець. Дає він мені 30 секунд відео. Каже: ось твоя майбутня суперниця, китаянка, готуйся. А на цьому відео нічого не видно. У наш вид спорту приходять з інших видів - боксу, боротьби, дзюдо, кік-боксингу. Тобто є ударниці, є борчині. Я запитую: "Хто вона, як до неї готуватися?" Каже, що вона така сама ударниця, як і я.
Я готувалась, але відчувала, щось тут не так. І от дають старт бою. Я стаю у стійку, а вона розганяється і своєю головою таранить мене в брову. Розсічення на півголови, кров... Я не встигаю оговтатись, як вона кидається на мене і починає душити. Вона виявилася борчинею. За декілька секунд у мене запливло око, я вже нічого не бачила. Потім кров залила вухо і я перестала чути. Лежу, а вона добиває, душить, катує...
Я вже думала здаватися, але знала: якщо програю цей бій, то не зможу купити собі нову мобілку, а я дуже її хотіла. Між раундами бачу, що вона захекана, а я вся в крові, вся клітка в крові. Ну думаю, я тебе, козо, зараз так само покалічу, зараз я тебе ще краще "розмалюю". Накинулась на неї і просто прибила її руками і ногами. Суддя вже за декілька секунд припинив бій і віддав мені перемогу. Мене тоді відразу в лікарню відвезли, китайські медики дуже класно все зашили. Тож мій шрам практично не помітний під бровою. (Усміхається).

(ось відео цього бою)

 

- На цих боях можна заробити гроші?
- В Україні - ні. Сума гонорару залежить від рівня турніру, від рівня спортсмена, від кількості його перемог. Щоб піднятися нагору, слід багато битися на турнірах низького рівня. А там хлопці вбивають себе за харчі. Це вже потім і за телефон можна битися. А найбільше платять в Америці, там цей вид спорту дуже популярний.








Ось відео останнього бою. Подивіться воно коротеньке:)


Немає коментарів:

Дописати коментар