четвер, 20 квітня 2017 р.

Різнобарвний Букет. Весна на Квітневій вулиці.

Наш Часопис має назву "Квітник". Чому? Ідея проста. Ми любимо дівчат, жінок, панянок... і називаємо їх Квіточками. Бо так насправді і є! Вони красиві, бажані, квітучі і пахнючі. Не знаю як Вам а мені у коханій жінці подобається все. Я занурююсь у Її очі, я захоплено розглядаю Її принади, я вдихаю Її збудливий аромат і у захваті спостерігаю як Вона розкривається від променів кохання. Я зриваю Її вічну дівочість, обхоплюю Її стебло, торкаюсь Її пелюсток і лоскочу Її пестики та тичинки, а Вона відповідає мені ніжністю, теплом і суто жіночою вірністю...
Весна прийшла і на нашу Квітневу вулицю. Помилуємось?

           Різнобарвний Букет. Весна на Квітневій вулиці.




















































Немає коментарів:

Дописати коментар