пʼятницю, 29 вересня 2017 р.

Ян Маклайн(YanMcline). Світлини Майстра.

Майстер Світлин Ян Маклайн(YanMcline) тернополянин, що здобув світове ім'я, займаючись улюбленою справою у Росії. І до сьогоднішнього дня зберіглось багато повідомлень про творчість українця Маклайна сегменті рунету. Проте (цитата) - "весною 2014 року я вирішив повернутися в рідні краї. У Москві прожив близько 20 – ти років. Але я залишився громадянином України і патріотом своєї Батьківщини. Після тих трагічних подій, мені морально було дуже важко залишатися в Росії і слухати ту брехню, яку передавали щоденно по телебаченню." Згідно сторінки Яна у Facebook(https://www.facebook.com/yan.mcline), нині Майстер живе у Кракові, проте це не заважає нам милуватись його роботами на цих сторінках...

                  Ян Маклайн(YanMcline). Світлини Майстра.

Цитата: "Фотографією я захопився досить пізно – в 40 років. До цього мав звичайний фотоапарат, яким знімав свої подорожі. Це були різноманітні сюжети – пейзажі міст і жанрові фото. Так продовжувалося декілька років, поки одного разу друзі не заставили мене показати свої фото професіоналу. Тому що вони вважали ці роботи великими. В одному із фото – журналів я знайшов інформацію про конкурс і відправив цілий ряд своїх робіт. І якимсь чудом став переможцем, отримав багато подарунків, а також закази на зйомки соціальних репортажів. Приблизно в цей час, я ознайомився в інтернеті з різними жанрами фото і почав висвітлювати свої роботи, багатьох вони вразили. Згодом почав знімати своїх знайомих і робив порт фоліо моделям для одного модельного агентства. Купив два джерела студійного світла і вдома, в пустій квартирі почав експериментувати. Деякі з цих фото опублікував на сайтах і через рік прийшло визнання. Родзинкою моїх робіт були портретні фото і в жанрі ню."














































Джерела - http://valova.te.ua/2015/02/svitove-imya-yan-maklajn-fotohraf-yakyj-bachyt-te-scho-inshyj-ne-zumije/;
- https://www.facebook.com/yan.mcline;
- http://yanmcline.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар