пʼятницю, 25 жовтня 2019 р.

Elena Levon - Оголена канва(The Nude Canvas).


Американську актрису російського походження Elena Levon(Елена Левон) не слід плутати з австралійською співачкою, танцівницею та актрисою українського походження Elen Levon(Елен Левон) - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BD_%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BD) Проте це не заважє нам радіти можливості спостерігати за результатами співтворчості Єлєни з автралійським фотографом на ім'я Dimi Kash(Дмитро Комаров)http://www.sweet-studio.com.au/ Elena Levon- представляє красиву серію світлин The Nude Canvas і ділитиься отриманим досвідом...

Цитата: "Ви знаєте, як буває, коли зустрічаєш когось, хто чує твої внутрішні секрети, не задаючи жодного питання?
Це сталося 25 грудня 2015 року. Він почув мою душу. Я забула що є камера, обмеження та очікування. Я дуже довго прагнула такого зв’язку з фотографом чи художником.
Дмитро Комаров має можливість відкрити все приховане, що живе у вашому мовчанні. Він повертає це до життя не своєю камерою, а своєю енергією. Він дозволив мені бути без вільною. Він повернув мене в юність… Я сміялася так, як ніколи раніше не сміялася перед камерою… Я спробувала одягнути маску, але він одразу її зняв, бо… в масках або замках не було потреби, це було все оголене і широко розкрите… Я почувала себе в безпеці… Я почувалася безпечною, щоб бути мною перед ним - дитиною, жінкою, дикою істотою, актрисою, танцівницею і просто дівчиною з дуже гучним сміхом. І ні на секунду він не боявся енергії, яку я випустивла з клітки ..."
Отже...






























by Robert Farber (Manhattan, New York, August 2015)



Photography by Gregory Kuiper













Джерело - https://mselenalevontraveling.com/2016/04/02/dmitriy-komarov-photography-elena-levon-dima-komarov-photographer-nude-canvas-artist-and-his-muse-australia-whitsundays-cape-gloucester-most-beautiful-place-magic-photo-shoot-queensland-%D0%B4%D0%BC/

Немає коментарів:

Дописати коментар