вівторок, 16 червня 2020 р.

Планета Квітник. Румунія. Anca Cernoschi(Анка Черноші)


Anca Cernoschi(Анка Черноші)- румунська художниця, яка зараз живе в Тімішоарі. Вона каже:"У світі, де зображення поширюються як епідемія, виникає плутанина між реальним та уявним. Я працюю з природним світлом майже ексклюзивно, я віддаю перевагу домашнім інтер’єрам, оскільки вони надають відчуття автентичності образу. Я фотографую речі так, як мені хотілося б, щоб їх бачили інші, розуміючи, що в момент, коли вони потрапляють у світ, вони вже не належать мені, тому я знаходжу дуже важливим, де і як це бачили, хто має до них доступ та які отримують відповіді. Ці зображення - це портрети розповідей, як спогад про минуле чи, можливо, майбутнє. Вони майже класичні східноєвропейські портрети з романтичним обертоном, з вічною стихією....Я навчалася мистецтву з 7 років і 13 років тому розпочала свої фотомайстерні мистецтва Я все ще експериментую з технікою та стилями, але поволі з'являється перевага для кінокамери середнього формату ".
              Планета Квітник. Румунія. Anca Cernoschi(Анка Черноші)





















Веб-сайт Anca: http://ancacernoschi.ro/
Її контактна електронна адреса: ancacernoschi@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар