середу, 7 жовтня 2020 р.

Вчителька Перша...я Моя.

 

Під час навчання у педагогічному інституті я запам'ятав, як нас научали тримати планку "вищості" вчителя. Вас не мають бачити ваші учні у брудному чи неохайному одязі, не мають бачити як ви виносите сміття чи чистите у дворі свій килим, як ви вимагаєте знижку на базарі, чи стоїте в черзі в магазині...Як виконати ці умови, якщо ти мешкаєш зі своїми учнями в одному місті чи селі, в одному мікрорайоні та в одному багатоквартироному будинку! Проте я намагався. Що вже казати про особисте життя вчителя! Попри це ми, учні, закохувались у своїх вчителів, і, давайте визнаємо правду - саме привабливі викладачі ставали для нас, інколи, героями перших сексуальних марень у пубертатний період нашого дорослішання. Пам'ятаєте як поспішав на батьківські збори ваш тато, коли ваша класна керівничка була молодою і вродливою? Було? Ще б пак! І хто з нас не уявляв собі нову викладачку з біології, англійської мови чи української літератури ось ТАКОЮ?,,,

                      Вчителька Перша...я Моя.































































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар