пʼятницю, 23 жовтня 2020 р.

Мрійниця Iga Koczorowska(Іга Кочоровська). Світлини Майстра.

Мрійниця Манрівник Фотограф. Так коротко себе описує польська Майстриня світлин Іга Кочоровська. І додає...

"Вітер на щоках, вид з вершини гори, гучна пташина пісня, ледь чутний сміх, шепіт мокрого лісу, погляд зірок, ритм биття серця ... світло, фантазія, свобода .Це атоми, з яких складається моє серце і мій розум. Я Іга, польський фотограф, який зараз живе і працює в Тоскані, Італія. Я вивчала журналістику в Лондонському університеті Middlesex та графічний дизайн у Флоренційській академії дизайну. Чотири роки тому мій інтерес до мистецтва та дизайну привів мене до того, щоб стати фотографом, що працює над комерційними та особистими проектами.

Коли я закриваю очі і звільняю свою уяву, я бачу незайману природу, мирну, але потужну, магічну та ефірну, ідеальний фон для фотографічного дослідження зв’язку між людьми та Землею.


Мене надихає романтична темрява та плавна форма тіла. Одягаючи свої предмети в природне світло та насичені землисті кольори, я створюю мрійливі, трансцендентні образи. 

Життя моїх фотографій починається з непомітного і квітне коли я бачу їх надрукованими. Вони ретельно продумуються і виконуються. Я як художник, який підбирає своє світло, предмет та кольори, який вивчає образи та ретельно їх обробляє.

Мої твори - це мої твори, а фотографія - це мій спосіб ділитися красою зі світом.




























































Джерело - https://igakoczorowska.com/my-story/

Немає коментарів:

Дописати коментар