четвер, 12 листопада 2020 р.

Хто захопив владу в 1917-му і що святкують 7 листопада в Росії?

 

7 листопада 1917 року відбувся Жовтневий переворот, одна з найтрагічніших подій XX-го століття, що відкинула всю Східну Європу на 100-200 років назад і яку в Росії (країні, що сама найбільше постражала від наслідків цих подій) чомусь до цих пір називають " Великою Жовтневою Соціалістичної Революцією "...

Насправді, цю трагедію правильніше було б назвати відправною точкою початку нових "темних віків" на 1/6 частині суші, з якими прийшли голод, руїна, епідемії, війни, знищення нацменшин, поневолення інших країн і народів, депортації, політичні репресії , голодомори, "полювання на відьом" з стратами іншомислячих і жахлива за своєю суттю система таборів ГУЛАГу. Ленін називав царську Росію "В'язницею народів" - але створений більшовиками СРСР набагато перевершив її у цій якості, Більшовики відібрали у людей не тільки майно і землю (а у селян навіть паспорта, через що вони не могли вільно пересуватися далі меж свого колгоспу) , але, найголовніше, всі права і свободи, позбавивши можливості брати участь в управлінні державою. Ідеальний державний лад вони бачили в сліпому підпорядкуванні населення правлячій авторитарній верхівці (по суті, неспадковій монархії), а не в демократичному розмаїтті політичних партій, здорової конкуренції ідей і підходів, суспільстві, в якому громадяни можуть критикувати владу, проводити вільні вибори, мають право на власну думку, не бояться говорити все, що вони думають, і де вітається вільнодумство. Всі незгодні оголошувалися «ворогами революції", "ворожими елементами", пізніше - "ворогами народу", "зрадниками батьківщини", "іноземними шпигунами", і підлягали страті або ув'язненні в одному з концтаборів у якості безкоштовної робочої сили для чергового "будівництва століття" .

Побудову свого "найсправедливішого" ладу більшовики, не зволікаючи, розпочали одразу ж після Жовтневого перевороту. Про те, хто захопив владу в 1917-му і про їх методах побудови "світлого майбутнього" свідчать діти, які, як ми знаємо, брехати не вміють.

2 грудня 1923 року в усіх класах Російської гімназії, створеної в Чехії, для дітей білогвардійців і емігрантів, було запропоновано учням написати твір на тему "Мої спогади з 1917 року до вступу в гімназію". Для виконання цієї роботи було дано 2 години, і цього виявилось недостатньо, оскільки більшість дітей свої роботи здали незакінченими ... Кожен писав, що хотів. За походженням своїм учні належали до самих різних верств. Серед дітей було багато козаків, особливо донців, є уродженці столиць, Києва, Одеси, Кавказу, Криму, Сибіру і т.п. Решта усіма правдами і неправдами дістались "закордону" пізніше. Авторам від 6 років. Одна третина з них дівчатка.


- Я скоро побачив, як рубають людей. Папа сказав мені: "Ходімо, Марк, ти занадто малий, щоб це бачити".


- Життя якось відразу у нас похитнулось, і все покотилося похилою площиною ...


- Скоро почалась литися російська кров, мої близькі вмирали без стогону, без прокльонів і скарг.


- Я уцілів лише один з усієї родини.


- Я так дізналася про революцію. У маленький будиночок кинули бомбу. Я побігла туди. Все осипалося. В кутку лежала жінка. Поруч її син з відірваними ногами. Я одразу зрозуміла, що потрібно робити, тому що була скаутом. Я послала маленького брата за візником, перев'язала поранених, як могла .... Найжахливіше в революції - поранені. Їх ніколи не годували. Доводилося нам, дітям, збирати їм гроші на хліб.


- Все стало безкоштовно і нічого не було.


- Прийшов комісар, ляснув себе батогом по чоботу, і сказав: "Щоб вас не було в три дні". Так у нас і не стало будинку.


- А нас сім разів виганяли з квартир.


- У нас було дуже багато речей, і їх потрібно було переносити самим. Я була тоді дуже маленькою і зраділа, коли більшовики все відібрали ...


- Жили ми тоді в пошуках хліба ...


- Торгував я тоді на базарі. Стоїш, ноги замерзли, їсти хочеться до нудоти, але що поробиш.


- Коли і друга сестра захворіла на тиф, пішов я продавати газети. Потрібно було годуватися ..


- Нашого батька розстріляли, брата вбили, зять сам застрелився.


- Обидва брата мої загинули.


- Мати, брата і сестру вбили.


- Батька вбили, мати замучили голодом ... Дядю повели, потім знайшли в одній з ям, їх там було багато.


- Помер тато від тифу, і стали ми їсти гнилу картоплю.


- Мого дядька вбили, як однофамільця, самі так і сказали.


- Я зрозуміла, що таке революція, коли вбили мого милого тата.


- Було нас сім чоловік, а залишився я один.


- Папа був розстріляний за те, що він був доктор.


- Помер тато від черевного тифу, в лікарню не пустили, і стала наша сім'я пропадати.


- Батька розстріляли, тому що були близько від міста якісь війська.


- У нас дідусь і бабуся померли від голоду, а дядько збожеволів.


- За цей рік я втратив батька і матір ...


- Брата чотири рази водили на розстріл полякати, а він і помер від запалення мозку ...


- Ми півроку харчувалися кропивою і якимись корінцями.


- У нас було, як і всюди, наказ: "Відкрий!", Грабіжницькі обшуки, хвороби, голод, розстріли.


- Було дуже важко. Мама з красивої, блискучої, завжди ошатної, стала дуже маленькою і дуже доброю. Я полюбив її ще більше.


- Бачив я в 11 років і розстріли, і повішення, утоплення і навіть колесування.


- Всі наші реалісти загинули. Додому не повернувся ніхто. Убили і мого брата ..


- За ці роки я так звик до смерті, що тепер вона не справляє на мене жодного враження.


- Я ходив до в'язниці, просив не різати тата, а зарізати мене. Вони мене прогнали.


- Приходив лікар, і, вказуючи на мою маму, питав: "Ще не вмерла?" Я лежав поруч і слухав це кожен день, вранці і ввечері ...


- Я бачив гори поранених, які три дні вмирали на льоду.


- Мого тата посадили в підвал з водою. Спати там було не можливо. Всі стояли на ногах. В цей час померла мама, а незабаром і тато помер ..


- Його батьки ховалися. Голод змусив послати сина за хлібом. Про це дізнались і його заарештували. Мучили тиждень: різали шкіру, вибивали зуби, палили повіки цигарками, вимагаючи видати батька. Він витримав все, не зронивши ні слова. Через місяць був знайдений його неймовірно спотворений труп. Всі діти нашого міста ходили дивитись.ЧеКа містилося в будинку моїх батьків. Коли більшовиків прогнали, я обійшла невпізнанні кімнати мого рідного дому. Я читала написи розстріляних, зроблені в останні хвилини. Знайшла вирвану у когось щелепу, теплу шкарпеточку немовляти, дівочу косу з шматком м'яса. Найстрашніше виявилося в наших сараях. Всі вони доверху були набиті розтерзаними трупами. На стіні льоху хтось видряпав останні слова: "Господи, прости ..."


- Вдень нас убивали, а під покровом ночі закопували в землю. Тільки вона приймала всіх. Ішли і чисті і брудні, і білі, і червоні, заспокоюючи назавжди свої молоді, але рано постарілі серця. Душі їх йшли до Престолу Господнього. Він всіх розсудить ...

- Наді мною сміялися, що я виріс під кулеметним вогнем. Стріляли, по правді, у нас майже кожен день.


- Я ходив один і бачив, як в одному селі на 80-річного священика наділи сідло і каталися на ньому. Потім йому викололи очі і, нарешті, вбили.


- Нарешті я і сам потрапив в Чека. Розстрілювали у нас вночі по 10 осіб. Ми з братом знали, що скоро і наша черга, і вирішили втекти. Домовилися по свистку розсипатися в різні боки. Чекати довелося недовго. Вночі вивели і повели. Ми нічого, сміємося, жартуємо, звернули з дороги в ліс. Ми й виду не подаємо. Веліли зупинитися. Хтось свиснув, і ми всі розбіглися. Одного поранили, і ми чули, як добивають. Дев'ять врятувалося. Голодувати довелося довго. Я цілий місяць просидів у темному підвалі ...


(За матеріалами книги професора В.В. Зіньківського "Спогади 500 російських дітей", Прага, 1924 рік)


А тепер трохи фотосвідчень. (18+)

Сибір. Єнісейська губернія. Трупи закатованих жертв більшовицького терору. В радянській енциклопедії «Громадянська війна і військова інтервенція в СРСР» (М., 1983, с. 264) ця фотографія, в дещо іншому ракурсі, дана як зразок «жертв колчаковщіни» в Сибіру в 1919 році.

Доктор Бєляєв. По-звірячому вбито в Верхньоудинську. На фотографії видно відрубану кисть руки і спотворене обличчя.


Сибір. Єнісейська губернія. Офіцер Іванов, замучений під тортурами.



Харків. Тіло заручника поручика Боброва, якому червоні кати відрізали язик, відрубали кисті рук і зняли шкіру уздовж лівої ноги.


Понівечені трупи жертв херсонської ЧК.



Трупи закатованих у одній зі станцій Херсонської губернії. Понівечені голови і кінцівки жертв.


Труп полковника Франіна, замученого в херсонській ЧК в будинку Тюльпанова на Богородської вулиці, де перебувала херсонська надзвичайка.


Харків. Трупи закатованих жінок. Друга зліва - С. Іванова, власниця дріб'язкового магазину. Третя зліва - А.І. Карольская, дружина полковника. Четверта - Л. Хлопкова, поміщиця. У всіх заживо вирізані груди, статеві органи обпалені і в них знайдене вугілля.


Труп Іллі Сидоренка, власника модного магазину в місті Суми. У вбитого переламані руки, зламані ребра, порізані статеві органи.



Харків. Фотографія голови архімандрита Родіона, Спассовскій монастир, оскальпований більшовиками.



Двір харківської губчека (Садова вулиця, 5) з трупами страчених.



Зліва труп С. Михайлова, прикажчика гастрономічного магазину, мабуть, зарубаного шашкою. Посередині тіло забитого на смерть шомполами, з перебитою нижньою частиною спини, вчителя Петренко. Справа труп Агапова, з вивернутими статевими органами.


Труп, знайдений у дворі херсонської ЧК. Голова відрубана, права нога перебита, тіло спалено.



Шкіра, здерта з кінцівок жертв в будинку Рабиновича на вул. Ломоносова в Херсоні, де катувала херсонська надзвичайка.



Знайдена в підвалі харківської ЧК шкіра, здерта з рук жертв за допомогою металевого гребеня і спеціальних щипців.



Єнісейськ. Полонений козачий офіцер, по-звірячому вбитий червоними (спалені ноги, руки і голова).



Капітан Федоров зі слідами тортур на руках. На лівій руці слід від кульового поранення, отриманого під час тортур. В останню хвилину зумів втекти з-під розстрілу. Внизу фотографії знаряддя тортур, зображені Федоровим.


Хуторяни І. Афанасюк і С. Прокопович, заживо оскальповані. У ближнього, І. Афанасюка, на тілі сліди опіків від розпеченої шаблі.


Труп 17-18-річного юнака, з вирубаним боком і понівеченим обличчям.


Тіла чотирьох селян (Бондаренко, Поганих, Левенець і Сидорчук). Обличчя небіжчиків страшно порізані. Особливим бузувірським способом понівечені статеві органи. Лікарі, що робили експертизу висловили думку, що такий прийом відомий мав бути тільки китайським катам і за ступенем неадекватності перевищує все доступне людській уяві.



Ось хто такі більшовики. Ось що таке "великий Жовтень" і "визволення народу від кровопивців-експлуататорів". Ось що святкують в Росії 7 листопада. Невиліковно хвора країна вшановує власних катів. Червоний день календаря. Червоний від крові ...

Сьогодні нащадки цих недолюдей намагаються розповідати про те, яка чудова була країна СРСР... Чудова? Переглянь ці свідчення ще раз.

https://skrepohistory.livejournal.com/5491.html


Немає коментарів:

Дописати коментар