неділя, 26 червня 2022 р.

ЕПІЗОДИ Ярослава Мончака. Світлини Майстра.

Як на мене в роботах професійного львівського майстра світлопису Ярослав Мончак є якась незавершеність. Можливо так і треба, оскільки митець, зазвичай, має ставити питання, а не відповідати на них. Сам Ярослав фотограф різносторонній (https://jaroslav-monchak.com.ua/), проте однією з найулюбленіх тем є еротична естетика. Сам Ярослав про це пише таке...

 Про це не всі говорять, і навпаки - говорять багато. Фотографу вистачає один раз засвітитися зі зйомкою оголеної натури - і відразу сипляться запитання:

- О, Ярослав, ти ж фотографуєш голих дівчат, як на це все дивиться твоя дружина?!
- Як ти себе стримуєш перед такими красивими дівчатами?
- Ти до них чи вони до тебе не пристають?
- Можна до тебе якось потрапити на таку зйомку асистентом? Я каву буду робити чи ще щось, та все що скажеш! Тільки візьми!
Народ, це не розвага для фотографа та не пікап. Особисто для мене - це та ж сама творчість, як і інші мої роботи, але у 10 разів складніше, тому що працювати з оголеним тілом дуже складно! Фотограф повинен так направити світло та знайти такий ракурс, де естетичними в кадрі будуть обличчя, груди, руки, ноги, сідниці, талія, бедра, та до цього всього ще потрібно впіймати емоцію, яка доповнюватиме сюжет. Якщо модель в одязі - все це на порядок легше. Для прикладу, щоб у кадрі апетитно виглядали бюст, сідниці чи тіло загалом, потрібно виставити світло так, щоб підкреслити об'єм форми.
Правильно? Так, але при такому світлі будуть об'ємними і ті частини тіла, які іноді потрібно навпаки приховувати (животик, носогубні складки, розтяжки та інші недоліки).
Так-от, в цьому і полягає робота фотографа: знайти певний компроміс або правильне рішення у таких ситуаціях.

Стосовно вульгарності: особисто я вважаю, що вульгарність - це не прямопропорційність оголеності тіла. Можна у звичайних джинсах і футболці сфотографувати людину у такій позі та емоції, де все буде виглядати вульгарно. А можна навіть повністю оголене тіло сфотографувати так, де буде лише естетика, жіночність та елегантність, і при цьому жодних геніталій на фото ви не побачите!

Впевнений, що майже всі жінки хочуть мати парочку справді красивих фото, де вони жіночні та сексуальні, але якісь міфи, страхи та комплекси гальмують такий крок. До речі, стосовно комплексів я напишу окремий пост, де розповім про те, як це заважає нам жити та насолоджуватися життям. Мені як фотографу, тема комплексів є дуже цікавою і я досліджую її вже кілька років! (як тільки буде натхнення, відразу напишу про це).
Я дуже люблю жіночу красу, якою насолоджуюсь візуально майже щодня (це мене надихає), але коли це робота, я повністю абстрагуюсь та віддаюсь робочим процесам, і моя улюблена дружина прекрасно це розуміє. І взагалі, я часто можу сказати: "Надя, глянь, яка класна дівчина/жінка!"
І не отримаю за це ляпаса)))) Тому їй за це велике спасибі!
( Квітник дякує тобі Ярославе та твоїй Дружині за можливість насолоди від Вашої життєвої позиції та творчості)















































Немає коментарів:

Дописати коментар