вівторок, 23 січня 2024 р.

«Я не думаю, що вони коли-небудь знайдуть ліки від раку. Я не думаю, що вони хочуть знайти ліки»: Роджер Долтрі

 

Роджер Долтрі з The Who підходить до кінця свого надзвичайно успішного 24-річного керівництва щорічними благодійними шоу Teenage Cancer Trust, і його останні інтерв’ю для преси відбуваються у його типово скептичній формі. 

Долтрі, чия сестра померла від раку грудей у   віці всього 32 років, висловлює застереження щодо підходу наукового істеблішменту до пошуку ліків від цієї хвороби. 

«Я не думаю, що вони коли-небудь знайдуть ліки від раку», — каже Долтрі. «Я не думаю, що вони хочуть знайти ліки. Я цинічний, але вчені піклуються про науку, але вони також піклуються про себе. Ви собі уявіть, якби вони завтра знайшли ліки, це було б неймовірно для країни, але дуже багато вчених залишилося б без роботи. Ви можете подумати, що я цинічний, але я так думаю».

https://t.me/yuriy_kviten/2281

https://www.loudersound.com/news/roger-daltrey-science-sceptic

Немає коментарів:

Дописати коментар