понеділок, 15 січня 2024 р.

Corrie Yee - Penthouse Pet January 2024.

 

ЛОС-АНДЖЕЛЕС, Каліфорнія (5 січня 2024 р.) –  Журнал Penthouse Magazine  оголошує, що першою  улюбленцею місяця  2024 року стала прекрасна брюнетка Corrie Yee(Коррі Йі), яка з’явилася на обкладинці січневого випуску PenthouseРозкішна гламурна модель із понад 2 мільйонами підписників вигукнула: «Ура!» отримавши своє фірмове  намисто з ключем від Penthouse  на знімальному майданчику.

«Я не могла б придумати кращого способу зустріти 2024 рік, ніж з гламурною красунею із пишними формами, струнку Коррі Йі, наш найновіший член сім’ї  Penthouse Pet  », — сказав фоторедактор Penthouse та директор Pet Projects Сем Філліпс. «Незалежна, спонтанна та комунікабельна, її бажання вивести речі на новий рівень мотивує Коррі прагнути долати всі життєві виклики». 

Почавши працювати в індустрії моди у віці 15 років, Коррі Йі переважно працювала фотомоделлю та моделлю бікіні, а потім стала моделлю для Penthouse. «Коли я дивилася на  Penthouse Pets , я завжди думала, що я хочу бути однією з тих дівчат», — згадувала вона. «Це честь. Це як мрія, яка здійснилася».

Коррі Йі каже, що вона саме там, де вона хоче досягти кар’єри. «Мені подобається бути моделлю. Мені подобається те, що я роблю, тому що я люблю індустрію моди; Мені подобається блиск і гламур, подорожі. Мені все в цьому подобається».

Фотограф Холлі Рендалл була вражена можливостями моделі. «Зйомка Коррі ознаменувала чудове повернення до роботи в  «Пентхаусі», —  сказала Рендалл. «Я не знімала для них кілька років, і мій перший день повернення був справді кращим від роботи з такою красивою та професійною моделлю. Я була настільки вражена Коррі, що запросила її прийти на мій подкаст!»

«Коррі, яка виросла сама і з маленького міста, здійснила свої мрії завдяки наполегливій праці та рішучості», — уточнив Сем Філліпс. «Ми маємо честь продемонструвати та підкреслити дивовижні якості та зіркові якості Коррі як  улюбленця місяця в пентхаусі січня !»

«Ми дуже раді зустріти 2024 рік, вітаючи Коррі Йі як нашого новорічного  вихованця місяця », — сказав генеральний директор Penthouse Муз. «Її динамічна особистість і кмітливе чуття ведення бізнесу в поєднанні з внутрішньою та зовнішньою красою є ідеальним поєднанням того, що ми шукаємо в  Penthouse . Нам дуже приємно вітати Коррі Йі в  сім’ї пентхаусів  як першого  вихованця  2024 року».













































https://twitter.com/the_corrieyee

Немає коментарів:

Дописати коментар