Був час, коли еротичні календарі набули великої популярності. Навіть дуже відомі бренди запрошували відомих майстрів світлин, аби ті створювали для них ексклюзивні календарі, які мали підкреслити привабливість компанії на основі затвердженого бренд-бука. Сьогодні щодо цього значно менше інформації ніж було ще років 10-15 тому. Причина, я думаю, проста - тиск феміністичних організацій, ситуативні розмови в медіа стосовно сексуалізації інформації та реклами зокрема. Проте... іде до завершення цей рік і наприкінці його традиційно хтось порадує нас своїм свіжим еросом в календарях. Ми також поділимось з вами найкращим з того, що зможемо побачити, а зараз коротенько повернімось і рік минулий...
Немає коментарів:
Дописати коментар