четвер, 25 квітня 2013 р.

Карма Андрія Єрмоленка.

Певний час тому мене зацікавили деякі креативні, мож навіть сміливі малюнки, що інколи опинялись на титульній сторінці часопису "Тиждень". Не складно було дізнатись, що автором цих робіт є митець (як він сам себе визначає) Андрій Єрмоленко.
Цитата1 - "Не вірю людям, які кажуть -  я малюю для себе. Коли людина малює і створює для себе – це людина або егоїст схиблений, або боягуз, що боїться критики!"

Дехто вважає Андрія одним з батьків мистецького стиля в Україні, що чітко окреслює поняття - жлоб-арт. Як на мене причепити ярлика до митця не складно. Складніше почути, що він хоче сказати. Давайте сробуємо разом.




                                                  Андрій Єрмоленко

 Цитата2 - "...на засіданні СоюзуВільнихХудожників я був прийнятий до лав "Смерть або воля"(мистецьке угрупування - ред.Квітник). Мені імпонує сама ідея Союзу вольних художників – націонал-анархічне угрупування, яке не намагається прогнутись перед кимось, а створює свій власний інтелектуальний продукт."
Кара
Цитата3 - " ...символ України - це кухня. Жлоб і кухня. Оце от дві речі. На кухні сісти, поговорити, порозповідати, що всі неправі й усі тобі щось винні. О, це наше, це - українське. А встати щось змінити - це ж важко! Легше посидіти на дупі й поговорити."
 
Білат-Нахум
 Цитата4 - "Жлоб-арт? Ну, це вже направлення в живописі, засновником його є Іван Семесюк, не плутати з гоп-артом Олега Синельника... Жлоб-арт – та він же навколо нас. Це не пацанчики в кепочках-уточках і в адідасах з сємками (вони вже стали реально зникаючим видом). Жлоб-арт – це собачки в костюмчиках Луї Віттон, жлоб-арт – це дача від горизонту до горизонту, куди зась заходити людям, бо це "МОЄ", жлоб-арт – це міряння номерами автівок: у тебе номер (0001), а у мене (0002), це як піськами мірятися."
Не заздри багатому
Цитата5 - " Мотивація яка? Усвідомлювати, що ти не бидло, що твоє місце не біля стійла... Що ти не планктон. Що ти - особистість, від якої щось залежить."
Цитата6 - "Мене лякають такі слова як "громадська позиція". Не існує ніякої позиції, окрім моєї. Це як стійка в східних бойових мистецтвах: я або атакую, або захищаюсь. Від цього залежить моя стíйка, так і моя позиція – інколи приходиться атакувати, інколи захищатись."
Цитата7 - "Мистецтво заради мистецтва – це як секс заради сексу, війна заради війни. Якась безглуздість, моральна маструбація! Якщо ти щось створюєш, воно має бути і виконувати якусь функцію."
Еволюція
Цитата8 - "Сучасне покоління – прекрасне. Я захоплююсь інтелектуальною молоддю, яка зараз росте, яка знає іноземні мови і закордоном відчуває себе, як вдома. Вони набагато крутіші, ніж я. Я сидів в парадняках і під Цоя пив портвейн, а вони їздять на роликах та велосипедах та майже не палять. Втрачене покоління – це я. Нам подарована була незалежність, а ми її просираємо до цього часу. Нам подарували волю, ми навіть за неї не боролись."


 Цитата9 - "У мене є переконання, у мене є Бог, у мене є люди, яких я люблю і поважаю. А громадська думка – це тупа маніпуляція. Хрін би християни вижили, якби вони думали про громадську позицію більшості!"

Немає коментарів:

Дописати коментар