пʼятницю, 12 квітня 2013 р.

Двигун. Ford змінює орієнтацію.

Придивіться до задоволенного обличчя на задньому плані. Впізнаєте? Ні? Уважніше... Це Сільвіо Бєрлусконі. Тепер впізнали? До чого він тут?

Автогігант Ford, що завжди вирізнявся у рекламному креативі певною консервативністю вирішив, так би мовити...м-м-м, змінити орієнтацію...  



Схоже їм набридло продавати свої машини сім'ям без великих претензій, а нових споживачів вирішили шукати серед громадян, кримінально налаштованих. Рекламна кампанія, створена для цих пошуків, базується на відомих образах дуже відомих людей, і тих темних думках, які наша фантазія вкладає в їхні голови. Отже, автомобіль Ford Figo представляє вам героїв, схожих на Сільвіо Берлусконі, Періс Хілтон і Міхаеля Шумахера, і тих, кого на думку кретивщиків Ford хотілося б пов'язати, і укласти в багажник своєї машини... Придивіться, може серед нещасних Ви когось впізнаєте?


 © Ford
© Рекламне агентство JWT (Нью-Делі, Індія)

Немає коментарів:

Дописати коментар