понеділок, 27 жовтня 2014 р.

Kate Upton (Кейт Аптон). У невагомості.

Sports Illustrated без сумніву винахідники. Їх фотосесії завжди викликають цікавість не тільки привабливими моделями, але і нестандартними рішеннями. Особисто я не переймався питанням, кому прийшло в голову зняти пікантний сет у невагомості. Мене більше турбувало, як на це наважилась дівчина на ім'я Kate Upton (Кейт Аптон). Сама її фактурність вже є певним викликом анорексичності сучасної модної індустрії. Кейт - форемна, соковита, тепер ще і ... сміливіця! Бо те, що Ви побачите далі у світлинах, не фотомонтаж і не фотошоп...

                Kate Upton (Кейт Аптон). У невагомості.

Коли я лише побачив ці світлини, перше, що прийшло мені до думки - ДУРНЯ...ФОТОШОП. Пізніше виявилось - НІ!!! На сьогодні, для людей, здатних заплатити за таку розвагу існує спеціально призначений літак  Airbus A300 Zero-G, що створений для імітації "нульової гравітації"в межах земної атмосфери. Sports Illustrated та фотограф Джеймс Макарі (James Macari)створили першу фотосесію у невагомості.


А першою героїнею цього фотосету ризикнула стати 21-річна "квіточка" Kate Upton (Кейт Аптон). Дивимось, що з цього вийшло.
















 

Немає коментарів:

Дописати коментар