четвер, 2 квітня 2015 р.

Баба ягідка оп'ять! Melanie Sykes (Мелані Сайкс)

Я просто у захваті від Таких жінок! І не тільки я. Часопис Еsquire наприкінці минулого року, приділивши увагу Melanie Sykes (Мелані Сайкс), опублікував про неї статтю під заголовком "Мелані Сайкс як завжди чудова". На радість своїм читачам журнал, у якості аргументації власних тверджень, розмістив нові світлини оголеної Мелані. 7-го вересня цього року їй виповниться 45!...

Цікаво, що це перша "оголена" серія світлин красуні. Коротенька довідка - Melanie Ann Sykes - відома англійська телеведуча, журналістка, актриса. фотомодель.


Свою ходу до популярності розпочала як модель "дівчина-бікіні", тобто беручи участь у рекламі купальників та спідньої білизни. Досить жорсткі правила цього бізнесу не дозволяли їй оголятися більше за дозволене, хоча подібних пропозицій завжди було багато. Сама Мелані з цього приводу говорить таке - " Мені постійно робили пропозиції оголюватись для тих чи інших журналів, але саме зараз я перебуваю в найкращій формі за все моє життя. Я виглядаю краще, ніж будь-коли виглядала. Прийшов час сказати собі - "Чому б і ні?""



Для радіо-теле-ведучої Мелані її тіло результат упорядкованої високопродуктивної дієти та любові до тренажерного залу, проте вона абсолютно не проти "індульгенцій" життя. Їй подобається попкорн і Мелані не проти бокалу гарного вина. Був час, коли вона викурювала в день до 20 цигарок. Той час минув...



Є ще одна причина бути такою як вона є.  Craig Eleftheriou - її 28-ми річний бойфренд. Боксер та особистий тренер. Хлопцю, з яким вона розлучилась до того, також було 28. "Мені весь час трапляються молоді хлопці. Я насолоджуюся їх компанією, і що у тому поганого? Що я дійсно ненавиджу, то усіляки ярлики на кшталт «іграшка-хлопчик."
" Я б ніколи не подумала, що могла б зустрічатись з 24-річним хлопцем. Але ви можете побачити потенціал і у 24-річних! Можливо я висловлююсь як збоченка... тоді позамикайте ваших синів!"



За своє сучасне тіло Мелані заплатила великим потом. Коли дехто каже, що вона потрапила на телебачення завдяки своєму тілу - він помиляється. Британське легковажне телебачення саме почалося з таких як Мелані Сайкс. Вона була у певному сенсі піонером. Якщо вам не подобається ТАКЕ телебачення, то завжди є вибір. Я не впевнений, що був би у захваті від передач за участі Мелоні, проте від самої Мелані - без сумніву.




 
 У вищезгаданому  Еsquire Мелані Сайкс відверто висловлює своє реалізоване бажання, під яким могла б підписатись кожна жінка - "Я хотіла, щоб мої груди виглядали так як в час їх розквіту. А зараз золоті роки! Але насправді вони більш, ніж мої золоті роки." Ти нам подобаєшся МЕЛАНІ!








Джерело -

Немає коментарів:

Дописати коментар