понеділок, 7 грудня 2015 р.

Ліна Руденко. Майстер Світлин. Це Я.

До мого сорому, публікуючи третій пост про українського майстра свтлин під ніком Lin Koln (http://kvitenyu.blogspot.com/2012/12/lin-koln.html?zx=34ab893b169b8611, http://kvitenyu.blogspot.com/2012/10/lin-koln.html?zx=e4cef85dbbef19f8) , я тільки зараз дізнався, що під цим втаємниченим ім'ям ховалась чарівна дівчина з Нікополя Ліна Руденко. Справжня вибухова суміш - класний фотограф і надзвичайно приваблива кобіта. Воістину господь нагороджує кожного з нас багатьма талантами і варто не розтринькати бездарно цю нагороду. Мені важко судити про життя Ліни. По це потрібно питати у неї, але переглядаючи наступні світлини, на яких пані Ліна виступає не як фотограф, а модель, давайте побажаємо цій україночці всіх гараздів. І хай це збудеться...

                   Ліна Руденко. Майстер Світлин. Це Я.

  знімалася переважно у Андрія (Андрій Лукас - прим. Квітник), бо він мій друг і, можна сказати, учитель. З нього почалося моє захоплення фотографією, яке переросло в хобі)) Я знімалася і в інших фотографів, але не в жанрі ню", - каже сама Ліна.






 "Серія світлин Mesozoic, в якій я брала участь як модель, була незапланованою і можна навіть так сказати - випадковою. Але, думаю, вийшло дуже добре. А щодо того, як можна було себе вимазати в бруді, то це навіть не обговорювалося - якщо треба , то треба)) я просто сама не люблю, коли моделі починають "випендрюватися" на зйомках, мовляв, так я не буду, так я не хочу - це погано впливає на роботу фотографа і на його настрій. " 
Далі давайте подивимося міні-фотосет Mesozoic авторства Андрія Лукаса.









 "Ще мені дуже подобається серія" Стоматолог "- мені близька тема рольових ігор, застосовую їх іноді))"






 "У нас є спільна фотосесія з Лілею, ми займалися з нею ще тоді, коли я не була фотографом, але потім вже я запросила її як модель для ролі Червоного Капелюшка, вона шикарним "капелюшком" вийшла))"











 На питання, як рідні ставляться до її захоплення жанром "ню" в якості фотографа і моделі, Ліна відповіла наступне: "У сім'ї у мене всі знають, що я знімаю "ню" і що іноді навіть сама із задоволенням можу взяти участь. Ставляться до цього добре, бо поділяють моє захоплення - це я так про чоловіка, він мій генератор ідей)) Моя дочка теж бачила мої фото, і навіть була присутня на зйомках, не бачу в цьому нічого поганого. Іноді вона каже, що їй шкода дівчаток, яких я роздягаю , коли холодно)) І ще каже, що сама не хоче бути моделлю)) "



 "Мені подобається гарне жіноче тіло таким, яким його створила природа. Я люблю творити і, можливо, завдяки цьому сама завжди тримаюся у формі, хочеться виглядати як вони - молодо і красиво. Не буду детально розповідати, що я роблю зі своїми моделями після зйомок )) Але скажу, що іноді після дуже вдалої фотосесії ми обов'язково її відзначаємо, щоб вона була не останньою))) "









 Ліна, невже це і правда фотографія до дня фотографа?
 - "Так, ми дійсно зняли це фото до дня фотографа))) На фото: Андрій Яланский (ліворуч) і Тарас Соловйов (праворуч). Третім фотографом покликали мене))) Ідея знімка належить Тарасу Соловйову, а знімала нас дівчина Андрія Яланського . "




Джерело -  http://topbot.diary.ru/p185059503.htm?oam



Немає коментарів:

Дописати коментар