пʼятницю, 15 січня 2016 р.

Milo Moire. "Поважайте нас! Ми залишаемось чесними, навіть якщо ми голі! "

Втретє на сторінках нашого часопису з'являється ця красива швейцарська художниця-психолог на ім'я Milo Moire(Міло Моіре). Особисто я навіть і не збираюсь приховувати факт, що Вона дуже симпатична нашому Квітнику, але у першу чергу не стільки тим. що приваблива, скільки тим, що смілива та вільна. Саме таки жінки нам подобаються. Але її поява на цей раз не настільки оптимістична, як попередні публікації. Протест! Протест проти дикунства европейських "гостей-біженців", які не знайшли нічого кращого у своєму незадоволенні, ніж образити місцевих жінок у Німеччині. Зі своєю недорозвиненою культурою вони розглядають европейських жінок як шмат свіжого та доступного м'яса. Місцевим чоловікам варто було б негайно дати цим непроханим гостям під їх брудний немитий зад і викинути з власної країни, проте майбуть виховання завадило. Але це не завадило сміливій художниці вийти оголеною на площу, щоб донести до недоумків проcту думку - "Поважайте нас! Ми залишаемось чесними, навіть якщо ми голі! ". Саме це написано на її саморобному плакаті.

"8-ме січня 2016, Кельн - чотири градуси тепла, сильні вітри навколо собору, проте невечка группа активістів на чолі з психологом Міло Моіре(32роки) висловлюють своє обурення статевими злочинами у Кельні в переддень Нового року. 20 хвилин вона протестує мовчки на соборній площі. Гола, в руці знак: "Поважайте нас! Ми залишаемось чесними, навіть якщо ми голі! "



"Я виступаю за свободу жінок, щоб мати можливість вільно пересуватися. Це досягнення останніх 50 років емансипації жінок. Ви не маєте права блюзнірствувати над цими цінностями і заявляти, що жінки не мають дисципліни ",- пізніше сказала художниця у Дюссельдорфі. "Самовизначеність жінок це головна цінність у визначенні їх свободи." 

Десятки перехожих зупиняються, щоб зробити з'йомку на свої телефони. Багато представників преси знаходяться поруч. Поліція, між тим проводить вибіркові перевірки серед людей, а також переміщується трішечки ближче - цікаво, проте веде себе стримано.



ЧОМУ ГОЛА? Міло Моіре каже: "Я твердо переконана, що жінки продовжують сприйматися як сексуальний об'єкт, бо оголена жінка не викликає такої поваги як одягнута. Потрібно поважати нас, жінок. Немає жодної різниці між тим я гола чи одягнута. У будь-якому випадку я залишаюсь ЖІНКОЮ."




"Я відчуваю відсутність терпимості до того, що сталося і як боротися з ним. Я розумію, що мала реагувати негайно. Це була моя перша явно політична заява. Я чоловік, я жінка, я художник, я психолог, я, нарешті, європейський громадянин. Я хочу, зберегти досягнуті цінності і боротися, щоб гарантувати, що вони будуть збережені, і що ми не зробимо крок назад. Жінки повинні підтримувати цей позитивний рух, а не бути заляканими, щоб знову боротись за свою свободу. Це моя основна ідея. А з іншого боку, це робота політиків - вжити зараз таких заходів, щоб подібне не повторилось. Жінки, як і до того мають жити в умовах свободи. Ніхто не має права за мене вирішувати, що я маю робити, а що ні! ".




Наприкінці своєї акції Міло почула обережні оплески перехожих...


Джерело -  http://www.milomoire.com/?p=3268

Немає коментарів:

Дописати коментар