понеділок, 29 травня 2017 р.

«Секс і кава»: календар-месседж від Руслана Лобанова.

Щорічно відомий український фотограф Руслан Лобанов реалізує некомерційний фото-проект, яким підводить підсумки року і дає своїм шанувальникам певний настрій на майбутній рік.Йдеться про лімітований тираж друкованого календаря з новими роботами майстра.Тема календаря 2017 року - «Секс і кава» - вибрана абсолютно невипадково, вона об'єднала в собі два найулюбленіших джерела натхнення. «На мій погляд, кавова історія завжди крутиться біля сексу: або до, або після, або під час ... Тут може бути безліч мізансцен», - вважає Руслан Лобанов.

 Механізм впливу тестостерону на організм неймовірно простий: він викликає наростаюче в організмі порушення, немов кофеїн. І незважаючи на те, що обидві речовини в розумних кількостях знижують ризик захворювань серцево-судинної системи, їх надлишок, так само як і недолік, може привести до поступового руйнування організму. Саме тому головне послання фотограф 2017 року є побажання балансу у всьому.

«Це мій подарунок усім, хто як і я небайдужий до кави, мистецтва і секса», - додав автор.

 За традицією, частина тиражу, який налічує 100 екземплярів, дарується тим, хто брав участь в проекті, інші доступні для продажу - тільки з рук автора або на офіційному сайті.

«Вже зараз я обмірковую тему нового календаря. Як завжди, в розробці кілька - яка стане мені ближче за все, буде зрозуміло вже в кінці наступного року. Для мене це, перш за все, акт творчості. Мої підсумки року, що минає. Моє послання шанувальникам на майбутній рік », - резюмував Руслан Лобанов.


 Бажаючі замовити собі цей фотопроект мають скористатись особистою сторінкою пана Руслана у FB - https://www.facebook.com/profile.php?id=100012501696625&ref=ts&fref=ts
... а ми познайомимо Вас з роботами Лобанова, які ще не публікувались у Квітнику. 



























 Джерело - https://styler.com.ua/seks-i-kofe-kalendar-messedzh-ot-ruslana-lobanova/

Немає коментарів:

Дописати коментар