У попередньому пості більш ніж річної давнини я повідомляв про драматичну історію впровадження українського швидкісного потяга Крюківського вагонобудівного заводу (http://kvitenyu.blogspot.com/2013/02/blog-post_25.html). І ось... Нарешті!!! Дочекались! Міністр інфраструктури Максим Бурбак повідомив, що «Укрзалізниця» запускає в експлуатацію два нових поїзди виробництва Крюківського вагонзаводу. Вони вже надійшли в розпорядження Укрзалізниці.
«Укрзалізниця» запускає в експлуатацію швидкісні поїзди вітчизняного виробництва, випущені на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ), м. Кременчук, Полтавська обл.) Про це повідомив на брифінгу міністр інфраструктури Максим Бурбак. «Нарешті, після того як вони два роки стояли і держава не спромагаються їх купити, доручення уряду виконано. Ми уклали договір, і наступного тижня нові поїзди поїдуть в перший рейс, - заявив міністр. За його словами, вони вже сертифіковані і повністю готові до використання.
Ще в березні минулого року Кабмін доручив «Укрзалізниці» закупити до 2015-го чотири електропоїзди виробництва КВБЗ. За весь цей час розпорядження не було виконано через проблеми з фінансуванням, хоч два потяги стояли готовими в цехах заводу ще з 2012 року. Тоді підприємство розраховувало взяти участь у програмі поставок швидкісних міжрегіональних поїздів під потреби чемпіонату Європи з футболу. Але уряд віддав перевагу забезпечувати Євро-2012 корейським рухомим складом Hyundai.Крюківський завод не брав участь у тендері: за словами Приходько, його умови були прописані так, що виключали можливість присутності єдиного в Україні виробника пасажирських поїздів. Сьогодні залізничники пояснюють, що головним завданням тоді було випустити поїзда в дуже стислі терміни, щоб встигнути до початку прийому гостей. КВБЗ просто не встиг би виробити 10 поїздів, які були необхідні для покриття основних напрямків швидкісного руху між містами-господарями чемпіонату.
Правда, держава тоді зробила формальний крок назустріч вітчизняному підприємству. У вересні 2012-го Кабмін прийняв постанову, згідно з якою КВБЗ потрапив в держпрограму розвитку внутрішнього виробництва і повинен був отримати 767 млн гривень на створення лінійки міжрегіональних двосистемних електропоїздів. Ці гроші до заводу так і не дійшли. За словами Приходька, створення потяга - від розробки проектної документації до складання та випробувань - завод повністю виконував за власні кошти.Замовлення від «Укрзалізниці» для Крюківського заводу якщо не своєчасне, то сьогодні дуже доречне. За січень-травень виробництво вантажних вагонів різко скоротилося - до 626 штук, або на 79%. За цей же період не було випущено жодного пасажирського вагона.
Рухомий склад, який днями надійде в Українську залізничну швидкісну компанію (Ужское), - двосистемні швидкісні дев'ятивагонній електропоїзди ЕКр1. Поїзд розрахований на максимальну швидкість 200 км / год і має пасажиромісткість 609 чоловік. Вартість його на момент завершення виробництва - 200 млн гривень з ПДВ. Потяги Hyundai HRCS2, які експлуатує Укрзалізниця, мають також по дев'ять вагонів, вміщають 579 пасажирів і обійшлися залізниці приблизно в $ 29 млн за одиницю (без урахування ПДВ і сервісного контракту). На Крюківському заводі порахували, що з урахуванням ПДВ та сервісної частини контракту кожен корейський поїзд обійшовся державі більш ніж на $ 10 млн дорожче, ніж якби закупівля була здійснена на КВБЗ.
Джерело - http://forbes.ua/business/1372988-ukraina-dozhdalas-sobstvennyh-skorostnyh-poezdov;
http://kvitenyu.blogspot.com/2013/02/blog-post_25.html
«Укрзалізниця» запускає в експлуатацію швидкісні поїзди вітчизняного виробництва, випущені на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ), м. Кременчук, Полтавська обл.) Про це повідомив на брифінгу міністр інфраструктури Максим Бурбак. «Нарешті, після того як вони два роки стояли і держава не спромагаються їх купити, доручення уряду виконано. Ми уклали договір, і наступного тижня нові поїзди поїдуть в перший рейс, - заявив міністр. За його словами, вони вже сертифіковані і повністю готові до використання.
Ще в березні минулого року Кабмін доручив «Укрзалізниці» закупити до 2015-го чотири електропоїзди виробництва КВБЗ. За весь цей час розпорядження не було виконано через проблеми з фінансуванням, хоч два потяги стояли готовими в цехах заводу ще з 2012 року. Тоді підприємство розраховувало взяти участь у програмі поставок швидкісних міжрегіональних поїздів під потреби чемпіонату Європи з футболу. Але уряд віддав перевагу забезпечувати Євро-2012 корейським рухомим складом Hyundai.Крюківський завод не брав участь у тендері: за словами Приходько, його умови були прописані так, що виключали можливість присутності єдиного в Україні виробника пасажирських поїздів. Сьогодні залізничники пояснюють, що головним завданням тоді було випустити поїзда в дуже стислі терміни, щоб встигнути до початку прийому гостей. КВБЗ просто не встиг би виробити 10 поїздів, які були необхідні для покриття основних напрямків швидкісного руху між містами-господарями чемпіонату.
Правда, держава тоді зробила формальний крок назустріч вітчизняному підприємству. У вересні 2012-го Кабмін прийняв постанову, згідно з якою КВБЗ потрапив в держпрограму розвитку внутрішнього виробництва і повинен був отримати 767 млн гривень на створення лінійки міжрегіональних двосистемних електропоїздів. Ці гроші до заводу так і не дійшли. За словами Приходька, створення потяга - від розробки проектної документації до складання та випробувань - завод повністю виконував за власні кошти.Замовлення від «Укрзалізниці» для Крюківського заводу якщо не своєчасне, то сьогодні дуже доречне. За січень-травень виробництво вантажних вагонів різко скоротилося - до 626 штук, або на 79%. За цей же період не було випущено жодного пасажирського вагона.
Рухомий склад, який днями надійде в Українську залізничну швидкісну компанію (Ужское), - двосистемні швидкісні дев'ятивагонній електропоїзди ЕКр1. Поїзд розрахований на максимальну швидкість 200 км / год і має пасажиромісткість 609 чоловік. Вартість його на момент завершення виробництва - 200 млн гривень з ПДВ. Потяги Hyundai HRCS2, які експлуатує Укрзалізниця, мають також по дев'ять вагонів, вміщають 579 пасажирів і обійшлися залізниці приблизно в $ 29 млн за одиницю (без урахування ПДВ і сервісного контракту). На Крюківському заводі порахували, що з урахуванням ПДВ та сервісної частини контракту кожен корейський поїзд обійшовся державі більш ніж на $ 10 млн дорожче, ніж якби закупівля була здійснена на КВБЗ.
Джерело - http://forbes.ua/business/1372988-ukraina-dozhdalas-sobstvennyh-skorostnyh-poezdov;
http://kvitenyu.blogspot.com/2013/02/blog-post_25.html
Немає коментарів:
Дописати коментар