В Україні незабаром введуть в експлуатацію нові вітчизняні швидкісні електропоїзди підвищеної комфортності, повідомляє Обозреватель. Виробник - Крюківський вагонобудівний завод. Нові потяги курсуватимуть по маршрутах Донецьк-Сімферополь, Харків-Сімферополь.
У січні 2013-ого пройшов випробування вітчизняний швидкісний
електропоїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Про це
повідомляє офіційний сайт підприємства.
Той, що зветься українським прем'єр-міністром заявив, що Україна більше не буде купувати корейські потяги Hyundai, а
зверне увагу на потяги вітчизняного виробництва. "Крюківський
вагонобудівний завод створив поїзд не краще і не гірше Hyundai", -
зазначив прем'єр.
Цікаво інше. Виявляється цей потяг розроблявся з метою використання саме напередодні "Євро-2012", проте не встигли... чи повинні були не встигнути? Я так міркую, що питання придбання корейських потягів приймалось не з "бухти-барахти". Гроші, що пішли в корейський (чи не тільки їхній?) гаманець слушно можливо було б використати на доведення до ладу власного потягу.
Зрозуміло, що ці питання залишаться риторичними в країні, де наявність "погонів" сучасних власників країни автоматично робить їх недоторканими, щоб вони не зробили.
Але повернімось на нашого потяга. http://inpress.ua повідомляє.
Міжрегіональний
швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності
виробництва Крюківського вагонобудівного заводу складається з дев'яти
вагонів - двох головних і семи проміжних. Поїзд
має вісім тягових двигунів, з загальною номінальною потужністю тягового
приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт. Експлуатаційна швидкість - 160 км / ч. При незначних доробках експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км / ч.
Електропоїзд обладнаний краш-системою - це дозволить зберегти пасажирів під час аварії. При зіткненні краш-система поглинає до 2 МДж кінетичної енергії. Новий електропотяг зможе перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках. В
одному з вагонів електропоїзду обладнаний бар, в якому можна придбати
не тільки напої та бакалію, але і при бажанні поснідати або отримати
гарячий обід. Кожен
вагон обладнаний потужною власною акумуляторною батареєю, що забезпечує
тривалу підтримку працездатності обладнання та систем безпеки в
аварійних ситуаціях. Якщо
в результаті аварійної ситуації акумуляторна батарея вийде з ладу, живленняя систем безпеки у вагоні буде здійснюватися від сусіднього
вагона, що значно підвищує живучість електропоїзда.
Для запобігання ситуації, при якій в зимовий час може бути відключено
опалювання, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування по
потужності, навіть при роботі одного трансформатора функції опалення
зберігаються в повному обсязі. В
електропоїзді встановлені монітори і устаткування, що дозволяє
організувати доступ до бездротового швидкісного інтернету, відеокамери
спостереження. Крісла першого і другого класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів - розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків. У салонах є спеціальні місця для великого багажу і верхнього одягу.
Останнє питання яке цікавить кожного з нас - у яку грошову інвестицію на користь української залізниці нам обійдеться поїздка цим дивом?
Немає коментарів:
Дописати коментар