понеділок, 25 лютого 2013 р.

Хіба тільки скупий платить двічі? Продовження історії українського швидкісного потяга.

В Україні незабаром введуть в експлуатацію нові вітчизняні швидкісні електропоїзди підвищеної комфортності, повідомляє Обозреватель. Виробник - Крюківський вагонобудівний завод. Нові потяги курсуватимуть по маршрутах Донецьк-Сімферополь, Харків-Сімферополь.

 У січні 2013-ого пройшов випробування вітчизняний швидкісний електропоїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомляє офіційний сайт підприємства.
























Той, що зветься українським прем'єр-міністром заявив, що Україна більше не буде купувати корейські потяги Hyundai, а зверне увагу на потяги вітчизняного виробництва. "Крюківський вагонобудівний завод створив поїзд не краще і не гірше Hyundai", - зазначив прем'єр.
Цікаво інше. Виявляється цей потяг розроблявся з метою використання саме напередодні "Євро-2012", проте не встигли... чи повинні були не встигнути? Я так міркую, що питання придбання корейських потягів приймалось не з "бухти-барахти". Гроші, що пішли в корейський (чи не тільки їхній?) гаманець слушно можливо було б використати на доведення до ладу власного потягу.
Зрозуміло, що ці питання залишаться риторичними в країні, де наявність "погонів" сучасних власників країни автоматично робить їх недоторканими, щоб вони не зробили.
Але повернімось на нашого потяга. http://inpress.ua повідомляє.

Міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу складається з дев'яти вагонів - двох головних і семи проміжних. Поїзд має вісім тягових двигунів, з загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт. Експлуатаційна швидкість - 160 км / ч. При незначних доробках експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км / ч.
 Електропоїзд обладнаний краш-системою - це дозволить зберегти пасажирів під час аварії. При зіткненні краш-система поглинає до 2 МДж кінетичної енергії. Новий електропотяг зможе перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках.  В одному з вагонів електропоїзду обладнаний бар, в якому можна придбати не тільки напої та бакалію, але і при бажанні поснідати або отримати гарячий обід. Кожен вагон обладнаний потужною власною акумуляторною батареєю, що забезпечує тривалу підтримку працездатності обладнання та систем безпеки в аварійних ситуаціях. Якщо в результаті аварійної ситуації акумуляторна батарея вийде з ладу, живленняя систем безпеки у вагоні буде здійснюватися від сусіднього вагона, що значно підвищує живучість електропоїзда.

Для запобігання ситуації, при якій в зимовий час може бути відключено опалювання, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування по потужності, навіть при роботі одного трансформатора функції опалення зберігаються в повному обсязі. В електропоїзді встановлені монітори і устаткування, що дозволяє організувати доступ до бездротового швидкісного інтернету, відеокамери спостереження. Крісла першого і другого класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів - розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків. У салонах є спеціальні місця для великого багажу і верхнього одягу.


Останнє питання яке цікавить кожного з нас - у яку грошову інвестицію на користь  української залізниці нам обійдеться поїздка цим дивом?

Немає коментарів:

Дописати коментар