четвер, 23 травня 2019 р.

Bare Sky Dance. Небесні танці. Omar Z Robles - Святлини Майстра.


Цитата - "Оголене тіло говорить про наше тендітне, але містичне і витончене існування. Ми народжуємось голими і акт зачаття(у більшості випадків), який приніс життя кожному з нас, також відбувається між оголеними людьми. Мова тіла - наша перша мова. Ми прив'язані до наших тіл, настільки сильно, що часто наші тіла можуть розповідати речі про наш емоційний стан, навіть незважаючи на нас самих. Як фотограф я звертаюся до фотографування оголеної форми з тієї ж причини, до якої зверталися до неї митці впродовж тисячоліть. Тому що це красиво і виразно. Найпростіша, найчистіша і найяскравіша форма нашого людства."


"Тим не менш, нагота часто зустрічається з опором і соромом у багатьох випадках. Особливо у сьогоднішньому соціальному кліматі. На жаль, вона також експлуатується і невірно представлена. Ось чому, придумуючи концепцію цієї серії, яку я назвав Bare Sky Dance, я вирішив змінити фокус сприйняття. Я вирішив зробити оголену танцювальну серію. Я не стримую своїх слів таемоції і хочу, аби спробували прочитати їх своїм досвідом. Для мене це був прекрасний досвід, щоб побачити моїх знайомих по-новому. Танцюристи, з якими я вже кілька років маю професійні стосунки, згодились поділитися зі мною собою, а інакше у мене нічого б не вийшло. Всім танцюристам, які довіряли мені своїм іміджем для цієї серії, я кажу: дякую. 

А зараз залишу вас зараз своїми думками і образами, проте я вірю, що і ви зможете збагатитись, як і я, цим досвідом..."  Omar Z Robles

Brittany Cavaco:




"Робота з Омаром над цими зсвітлинами дуже розкріпачувала. Я все життя хвилювалася з приводу того, який вигляд має моє тіло. Навіть зовсім недавно мені говорили, що мене не можна вважати балериною, тому що у мене тіло не як у балерин. Але я довіряю Омару і знаю, що його фотографії, незважаючи на провокативність, будуть позбавлені вульгарності. У той день було холодно і йшов дощ, але стоячи оголеною на даху, я більше не відчувала сорому, сорому і уразливості. я відчувала свободу і гордість ".

 


"Не соромся. Дій. Будь грандіозною. Ці три мантри я повторюю собі кожен день, щоб якось вижити в Нью-Йорку. Без них мені було б набагато важче. Щоб тут вижити, у вас обов'язково повинно бути одна якість - безстрашність. Я давно не позувала перед камерою, до того ж оголеною, але Омар умовив мене взяти участь в цьому проекті. Він не знав, що я недавно пережила болісний розрив і все ще відчувала себе розбитою і вивернутою навиворіт. Робота з Омаром повернула мене до життя ".







 "Мені, як танцюристу, важлива бездоганність ліній тіла і танцювальної техніки. В оголеному вигляді дуже видно всі недоліки і огріхи, і якщо звичайна людина їх не помітить, то профі - напевно. Але я вже працював з Омаром на інших проектах і довіряю йому. Я хочу показати важливу роль чоловіків-танцівників - не тільки їх красу, а й їх силу і серйозну фізичну підготовку ".




"Коли Омар запитав мене, чи не хочу я взяти участь у його новому проекті, я навіть не знала концепції, просто відразу сказала" так ". Ну а потім ідея захопила мене повністю. Омар був першим фотографом, з яким я працювала в Нью-Йорку , і я абсолютно довіряю його ідеям і баченню. В той день йшов дощ, небо було сірим, і це був мій останній день в Нью-Йорку перед від'їздом до Європи. Шість років тому я приїхала в це місто, повна великих надій. Ось таке вийшло прощання ".



"Я вирішила взяти участь в проекті Омара Роблеса, щоб дестигматизувати (зняти клеймо) поняття про те, що нагота однозначно пов'язана з сексуальністю. У цьому немає нічого поганого, просто я вважаю за краще представляти себе світу, грунтуючись на іншій базі. Цей проект був неймовірним - як на сцені, мені дали можливість зняти з себе зовнішні нашарування і оголити внутрішню свободу".





 "Мене часто просять позувати оголеною - в якості моделі, танцівниці (і, чорт забирай, просто жінки). Зазвичай я чемно відмовляюся, бо хочу, щоб моє мистецтво цінувалося трохи вище, ніж моє голе тіло. Бути оголеною - цілком природно і нормально , але також дуже просто і легко... легко мати гарний вигляд на світлині, легко сподобатися людям. але коли Омар попросив позувати для його проекту Bare Sky Dance, тут було щось більше, те, що змусило мене задуматися і погодитися. Краса і простота танцю повністю вільного тіла. Танок для мене - це свобода. Свобода пишатися своїм мистецтвом і тілом, яке допомагає мені це мистецтво творити ".




"Я давня передплатниця Омара в Інстаграмі і завжди захоплювалася його роботою. Коли він написав, що шукає добровольців для свого проекту Bare Sky Dance, я знала, що це мій шанс. Я вже в такому проекті брала участь і розуміла, що фотографувати оголеною мені цілком комфортно . Мені це подобається, тому що я танцівниця, я сприймаю своє тіло як витвір мистецтва, а своє оголене тіло - як найпершу рису, чернетку для цього твору. Не бачу в цьому нічого сексуального або неналежного - тільки красу, природність і свободу ".








"Сподіваюся, що ці знімки якимось чином транслюють в навколишній простір почуття звільнення. Мені також подобається контраст м'якої вразливою енергії танцю і суворих сталевих споруд. Для мене це історія про людину, яка залишається вірною своїм переконанням або вірі, незважаючи ні на що" .








"Мені було цікаво взяти участь в цьому проекті, тому що у мене зовсім нетипова для танцюристів статура. Я і виглядаю не так, як більшість з них: у мене татуювання на тілі, я вище, ніж звичайний танцівник. Цими знімками я хочу надихнути інших людей прийняти себе такими, якими вони є, і радіти своїй унікальності і несхожості на інших ".








 "Я професійна танцівниця і раніше брала участь в різних фотосесіях. Але оголеною я вирішила знятися вперше, і все тому, що зараз я переживаю особливий момент в житті, вагітність. Танцюрист - це легкість, швидкість і гнучкість ... і відсутність цих звичних якостей змушує глибше вдивитися в свою нову красу, в нову себе - важку, повільну і опуклу, але благословенну новим життям усередині. Я вирішила стати частиною проекту Bare Sky Dance, щоб одночасно відсвяткувати диво материнства і свою любов до танців. Спасибі Омару за вели чудову роботу! "




"Чудовий проект! Бути повністю оголеним, вразливим, відкритим - на мій погляд, найнебезпечніша для людини річ. Але і найпрекрасніша. Мене привабила сама ідея оголеного тіла на тлі міського хаосу. І дах - ідеальне місце для того, щоб відобразити красу і того, і іншого ".


Немає коментарів:

Дописати коментар