вівторок, 24 вересня 2013 р.

Тетяна Котова у російському часописі "Maxim"

Перед розміщенням цього посту у мене було більше "ні" ніж "так". Чому? А чим ще відзначилась російська гламурна діва Таня Котова, окрім, не дуже вдалої, участі в проекті українського походження "ВІА ГРА"? Нагадайте... Що? А...дійсно! Вона має титул "Міс Росія - 2006". А журнал "Maxim" я не читаю. У будь якій редакції.
Але у цій фотосесії для мене найважливішим виявилося те, що ця, дійсно красива жінка, нагадала мені ще одне моє уподобання. Маловідому польську актрису Касю Козачек (Katarzyna Kozaczyk). Її недоготривалу зірочку запалив у свій час сам Тінто Брасс. Наприкінці посту я дав можливість це порівняти.
А якщо без зайвих міркувань... Будемо насолоджуватись красою.



                                                     Тетяна Котова







А ось і Кася Козачек...



Немає коментарів:

Дописати коментар